Współczesne metody zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem
Zeszyty naukowe nr 43 Współczesne metody zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem- red nauk. Urbanowska- Sojkin, Piotr Banaszyk. Odbiór osobisty ul Płomienna lub możliwa wysyłka. Nie odpowiadam na smsy
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDgXFTN.html
Metody analizy i oceny działalności banku na potrzeby zarządzania stra
Polecam
Metody analizy i oceny działalności banku na potrzeby zarządzania strategicznego
Grzegorz Rogowski
Poznań 1998
stron 221
Koszt przesyłki 5zł
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID9Y00z.html
Projektowanie systemów zarządzania
Projektowanie systemów zarządzania
Irena K. Hejduk, Wiesław Maria Grudzewski
Wydawnictwo: Difin
Projektowanie systemów zarządzana problemy poruszane w tej książce charakteryzują metody, sposoby i techniki projektowania procesów zarządzania przedsiębiorstw, holdingów, koncernów i konglomeratów. Systemy te obejmują projektowanie zarządzania strategicznego z uwzględnieniem działalności operacyj
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDgA7eX.html
Strategiczne Zarządzanie Marketingowe J.J. Lambin! Okazja!
Książka ta jest pierwszym całościowym ujęciem tematu marketingu strategicznego. Firmy wracają do zarządzania strategicznego jako głównej podstawy działania firmy dążącej do rozwoju rynku.
Celem pracy jest wyjaśnienie ideologicznego i operacyjnego wymiaru marketingu. Publikacja składa się z pięciu części poruszających następujące bloki tematyczne - zmieniającą się rolę marketingu w systemie wymiany, zachowania nabywcze, proces rozwoju strategii marketingowej, strategie funkcjonalne (marketing-mix), a także studium przypadków firm europejskich.
Wydawnictwo: PWN, Warszawa 2001
Stan: bardzo dobry, twarda oprawa
Polecam!
W razie pytań oraz zainteresowania proszę o kontakt pod numerem tel. 885 - pokaż numer telefonu -
.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDfKWyD.html
Profesjonalna strona internetowa lub sklep, Piotrków Trybunalski, Łódź
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą.
Firma Rafał Gałązka Design Studio charakteryzuje czystością i przejrzystością grafiki oraz mocnym nastawieniem na efektywność i efekt sprzedażowy tworzonych stron.
Oferta pozycjonowania, którą mają Państwo możliwość testowania za darmo przez okres 30 dni pozbawiona jest jakichkolwiek sztuczek. System pozycjonowania stron został sprawdzony już przez ponad 200 klientów na 600 frazach. Jest bardzo bezpiecznym, efektywnym i jednym z najnowocześniejszych w Polsce.
Strona internetowa zawsze jest wydatkiem. Dobra strona to taka, która zwróci się a następnie przyniesie zysk dla firmy w jak najkrótszym czasie.
Nasze strony cechuje:
- miły i profesjonalny wygląd,
-przejrzystość informacji,
- pełna optymalizacja pod kątem SEO,
- dostosowanie do większości istniejących na rynku przeglądarek,
- responsywny layout (prawidłowe wyświetlanie na wszystkich urządzeniach mobilnych).
Oferujemy różne pakiety dostosowane do budżetu klienta. Każdy u nas znajdzie rozwiązanie IT dostosowane do swoich potrzeb, możliwości oraz wymogów działań marketingowych. IT to nie tylko informatyka – IT to wdrożenie w życie wielu punktów z zarządzania strategicznego firm.
Nasze strony realizujemy w następujących miastach : Piotrków Trybunalski, Bełchatów, Tomaszów Mazowiecki, Łódź, Żyrardów, Rawa Mazowiecka. Działamy aktywnie również na terenie Unii Europejskiej, głównie w Anglii, Niemczech, Norwegii i Finlandii.
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDhYKuN.html
Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka
Stan: Bardzo dobry
ytuł: Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka
Pod redakcją: N. Craiga Smitha i Gilberta Lenssena
Przekład: Dariusz Bakalarz, Małgorzata Małecka
Wydawnictwo:Studio EMKA
O KSIĄŻCE
Odpowiedzialność Biznesu. Teoria i Praktyka pomoże zrozumieć to bardzo złożone zagadnienie. Książka składa się rozdziałów teoretycznych i studiów przypadku, świetnie obrazujących rzeczywistą realizację założeń teoretycznych. Są tu przykłady godne naśladowania (Microsoft, Iberdrola, Veridian, Unilever), jak i te bardziej znane przypadki nadużyć wielkich korporacji (Enron, Artur Andersen).
Książka pokazuje zastosowanie CSR na różnych poziomach działalności przedsiębiorstwa: zarządzania strategicznego, marketingu, rachunkowości, zarządzania operacyjnego i finansów, jak również budowania relacji z pracownikami, otoczeniem, innymi organizacjami i stosunkiem do środowiska naturalnego.
Polecam gorąco tę lekturę. Zdaję sobie sprawę, że grubość książki (600 stron) nie zachęca zapracowanych menadżerów do sięgnięcia po nią. Trzeba jednak przełamać tę niechęć. Wysiłek włożony w czytanie rozdziałów teoretycznych rekompensują świetnie dobrane i opisane studia przypadku. Przykłady firm, które mogą służyć jako wzorce dobrych praktyk i innowacyjnego podejścia do biznesu, jak i tych, które zapłaciły wysoką cenę za świadomą rezygnację z odpowiedzialności za swoją działalność.
/Tomasz Sobisz/
grudzień 2010
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDfFZvh.html
NOWA, Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy, Adam Stabyła
NOWA książka w twardej okładce.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Ilość stron: 378
Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię!
- Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie.
- Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
- Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej.
Książka koncentruje się na zagadnieniach:
- koncepcja zarządzania strategicznego,
- typologia strategii zarządzania,wykorzystanie analizy preferencji,
- analiza strategiczna,
- planowanie strategiczne,
- implementacja strategii,
- kontrola strategiczna.
Dodatkowymi walorami podręcznika są:
- kompleksowe ujęcie tematu,
- duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
- duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane
- zagadnienia,
- bogata bibliografia.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDf69E9.html
Kooperencja przedsiębiorstw
Kooperencja przedsiębiorstw czynniki sektorowe i korporacyjne. Wydawnictwo SGH. Książka jest prekursorska z punktu widzenia podjętej problematyki jakkolwiek osadzona na gruncie zarządzania strategicznego. Autor jroanna Cygler. Liczba stron 238, oprawa miękka
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDb2TJH.html
Zarządzanie strategiczne w ochronie zdrowia.
Książka zawiera kompleksowy i szczegółowy opis metod i procedur zarządzania strategicznego w ochronie zdrowia, obejmujący m.in.:
zasady myślenia i planowania strategicznego;
sposoby oceny otoczenia oraz reagowania na gwałtownie zmieniające się warunki funkcjonowania organizacji;
nowoczesne narzędzia analizy danych w sektorze opieki zdrowotnej;
metody weryfikacji przyjętych założeń i rozwijania nowych procedur i narzędzi;
systemy dokumentowania działań za pomocą planów strategicznych.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDgXQXh.html
"Symulacyjne modele strategicznego zarządzanie bankiem komercyjnym"
"Symulacyjne modele strategicznego zarządzanie bankiem komercyjnym"
Autor: Jacek Kowalewski
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Zarządzania
Oprawa: Miękka
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID7AOiP.html
Zarządzanie strategiczne w teorii i w praktyce firmy (miękka)
Zarządzanie strategiczne w teorii i w praktyce firmy(Miękka)
Wydanie: Warszawa, 2007
Autor: Adam Stabryła
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie.
Książka koncentruje się na zagadnieniach:
koncepcja zarządzania strategicznego,
typologia strategii zarządzania,
wykorzystanie analizy preferencji,
analiza strategiczna,
planowanie strategiczne,
implementacja strategii,
kontrola strategiczna.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDfz1CR.html
Zarządzanie strategiczne, praca zbiorowa
Do sprzedania książka "Zarządzanie strategiczne", praca zbiorowa; wydanie 2; wyd. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 1998
Stron 229. Okładka miękka, laminowana z przetarciami widocznymi na zdjęciu.
W treści: 1. Istota i geneza zarządzania strategicznego. 2. Analiza Strategiczna. 3. Strategie. 4 Realizacja strategii Rozwoju.
Możliwy tylko odbiór osobisty we Wrocławiu lub Głogowie po wcześniejszym umówieniu.
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID8hwiP.html
Andrzej Gospodarowicz - Zarządzanie bankiem komercyjnym
Andrzej Gospodarowicz - Zarządzanie bankiem komercyjnym
W książce przedstawiono ważniejsze problemy związane z zarządzaniem bankiem traktowanym jako specyficzne przedsiębiorstwo. Poszczególne rozdziały dotyczą więc: planowania strategicznego, marketingu bankowego, zarządzania kadrami, zarządzania jakością, kontroli wewnętrznej, systemów informatycznych w procesie zarządzania, struktur organizacyjnych banków. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków finanse
i bankowość oraz zarządzanie i marketing, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników banków, zwłaszcza tych, którzy przygotowują się do egzaminów kwalifikacyjnych.
Spis treści:
Wstęp
1. Zarządzanie strategiczne bankiem
Definicje strategii i zarządzania strategicznego
Pojęcie analizy strategicznej banku oraz jej metody
Wybór strategii banku oraz kontrola jej realizacji
2. Marketing bankowy
Specyfikacja marketingu bankowego
Instrumenty marketingu bankowego
Bankowy System Informacji Marketingowej
Technologie informatyczne w marketingu bankowym
3. Zarządzanie kadrami w banku
Pojęcie i znaczenie zarządzania kadrami
Współczesne ujęcie i struktura funkcji personalnej
Planowanie kadr
Pozyskiwanie pracowników
Rozwój pracowników
Motywowanie kadr
Odejścia z organizacji
Kontrola funkcji personalnej
Kierunki racjonalizacji zarządzania kadrami
4. Zarządzanie jakością w banku
Podstawowe pojęcia i rys historyczny
Polityka jakości
System jakości
System ISO 9000 i normy jakości
Koszty jakości
Kompleksowe zarządzanie przez jakość
Klient i pracownik w zarządzaniu przez jakość
Procesy w zarządzaniu przez jakość
Uwagi końcowe
5. Kontrola wewnętrzna w banku
Zadania, funkcje i rodzaje kontroli
Kontrolowanie i controling jako elementy skutecznego kierowania
Miejsce kontroli wewnętrznej w strukturze organizacyjnej banku
Organizacja kontroli wewnętrznej
6. Systemy informatyczne w zarządzaniu bankiem
Rola informacji w zarządzaniu bankiem
Cechy charakterystyczne nowoczesnych systemów informatycznych w bankowości
Rodzaje bankowych systemów informatycznych
Systemy ekspertowe w zastosowaniach bankowych
7. Struktury organizacyjne banków
Organizacja, jej ujęcie funkcjonalne i strukturalne
Składniki organizacji jako elementy jej struktury
Struktura organizacyjna i jej cechy właściwe
Możliwe typy struktur organizacyjnych w bankach
Literatura
Załącznik
Wysyłka: list polecony priorytetowy - 7,00 zł
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID44WaF.html
Międzynarodowa konkurencyjność regionu turystycznego, Łukasz Nawrot
Międzynarodowa konkurencyjność regionu turystycznego
"od programowania rozwoju do zarządzania strategicznego"
Łukasz Nawrot, Piotr Zmyślony
Seria - monografie
PROKSENIA
Kraków 2009
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDem76w.html
Strategia organizacji K. Obłój
Witam,
mam do sprzedania podręcznik akademicki (i nie tylko) z zakresu zarządzania strategicznego.
Książka jest używana, w dobrym stanie, posiada normalne ślady użytkowania.
Koszty przesyłki: 10 zł list polecony ekonomiczny
13 zł list polecony priorytetowy
Możliwość odbioru osobistego na terenie Warszawy!!
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID6gm3b.html
Strategiczny System Zarządzania Penc Józef
Strategiczny System Zarządzania
Penc Józef
Placet, Warszawa 2003
Stan bardzo dobry, raz czytana.
Książka zawiera pogłębioną refleksję nad współczesnymi problemami skutecznego zarządzania zgodnie z rysującymi się dziś tendencjami. Lektura powinna inspirować i sprzyjać wytwarzaniu się i rozwijaniu u studentów i liderów biznesu umiejętności opanowania i stosowania zasad strategicznego myślenia i działania.
Książki widoczne na ostatnich zdjęciach dostępne na pozostałych moich ogłoszeniach.
Odbiór osobisty bądź wysyłka:
list zwykły 5 zł
list priorytetowy 7,50 zł
list polecony ekonomiczny; 8,50 zł
list polecony priorytetowy 11 zł
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDc0tW9.html
zarządzanie strategiczne, marketingowe, finansami, jakością
Podstawy zarządzania firmą - modele, metody, praktyka, Adam Stabryła
1. System zarządzania strategicznego
2. Zarządzanie marketingowe
3. Planowanie i finanse w firmie
4. Zarządzanie zasobami ludzkimi
5. Zmiana i rozwój struktury organizacyjnej
6. Typowe instytucje zarządzania w podmiotach gospodarczych
7. Instytucje zarządzania kontraktowego w polityce prywatyzacyjnej
8. Organizacja systemu informacji menedżerskiej
9. Podstawy zarządzania jakością
10. Zarządzanie jakością i zapewnienie jakości w świetle norm PN-ISO serii 9000
11. Autonomiczny system zarządzania przez jakość
12. Doskonalenie zarządzania operacyjnego
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID5R1zP.html
Nowa: Pasja i dyscyplina strategii. Jak z marzeń i decyzji zbudować..
Tytuł: Pasja i dyscyplina strategii. Jak z marzeń i decyzji zbudować sukces firmy
Autor: Krzysztof Obłój
Rok wydania: 2010
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 978.83.7561.051.2
Strony: 240
Okładka: twarda
W świecie morderczego tempa, niepewności, globalnej konkurencji, firma stale musi porządkować i doskonalić swoje działanie. Wymaga to dyscypliny, która pomaga osiągać zaplanowane rezultaty i działać skutecznie bo to się liczy na rynku bardziej niż poprawność metodologiczna czy estetyka. Dyscyplina zarządzania to cztery przedstawione w książce etapy:- interpretacja otoczenia,- ustalanie granic firmy,- określanie celów i priorytetów,- podejmowanie decyzji o modelu biznesowym.Nie wolno jednak zapominać o roli pasji, intuicji i marzeń, bo są one są firmie niezbędne, jak nigdy przedtem. Pasja jest źródłem innowacji i zmian – każe sięgać w przyszłość, stawiać ambitne cele, przekraczać oczywiste granice, łamać kanony myślenia. Pasja buduje motywację i zaangażowanie, które nadają firmie sens istnienia, daje także menedżerom i pracownikom szansę na prawdziwe zaangażowanie i odrobinę zwyczajnej radości. Dopiero połączenie pasji i dyscypliny tworzy prawdziwie wygrywające strategie. Gdy firmy działają strategicznie, to obok świata skuteczności pojawia się w ich funkcjonowaniu świat wartości, marzeń i nadziei. I to tworzy niezbędny mythos firmy i rynku – opowieść nie tyle o skutecznej alokacji zasobów, ale o wielkich pasjach i dyscyplinie skutecznych strategii.I o nich jest ta książka.
O AUTORZE
Prof.. Dr hab.. Krzysztof Obłój jest znanym specjalistą z zakresu zarządzania strategicznego i międzynarodowego. Wykłada na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii L. Koźmińskiego oraz w renomowanych szkołach biznesu, m.in.. University of Illinois, ESCP-EAP, Henley Business School, Bled School of Management, Sun Yat-sen University. Jego książki i artykuły są publikowane w USA i Europie (m. in. Managing Across Cultures, London 1996; Strategy in Transition, Oxford 2005, Contemporary Corporate Strategy: Global Perspective, London 2007), a trzy książki wydane w Polsce : Strategia sukcesu firmy, Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej, oraz Refleksje o zarządzaniu, stały się bestsellerami na polskim rynku. Profesor Krzysztof Obłój jest znanym doradcą polskich i międzynarodowych firm i członkiem rad nadzorczych Prochem SA, Impel SA, Alior Bank SA.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDeHU3X.html
Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa. G. Urbanek
Książka Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa adresowana jest przede wszystkim do menedżerów zainteresowanych lepszym poznaniem czynników, które kształtują pozycję konkurencyjną zarządzanych przez nich firm. Menedżerom, którzy chcą tworzyć istotną i trwałą wartość dla akcjonariuszy i innych grup interesu, lektura książki może ułatwić znalezienie kompromisu pomiędzy bieżącymi wynikami finansowymi a tworzeniem potencjału rozwojowego biznesu.
Książka w sposób kompleksowy prezentuje zagadnienia związane z istotą, tworzeniem oraz pomiarem zasobów niematerialnych i kompetencji, a także ich wykorzystaniem do tworzenia wartości przedsiębiorstwa.
Autor książki udziela w niej odpowiedzi na następujące zasadnicze pytania:
Jakie czynniki leżą u podstaw pozycji konkurencyjnej firmy?
W jaki sposób zidentyfikować kluczowe zasoby i kompetencje firmy?
W jaki sposób dokonywać pomiaru zasobów niematerialnych i opartych na nich kluczowych kompetencji?
Jaka jest rola kluczowych zasobów i kompetencji w tworzeniu wartości?
W odróżnieniu od innych pozycji dostępnych na rynku, a odnoszących się do podobnej tematyki, autor łączy wątki z obszarów finansów, zarządzania strategicznego, marketingu i zarządzania wiedzą, oferując unikatowe, szerokie spojrzenia na prezentowane w książce zagadnienia.
Książka może stanowić również interesującą propozycję dla studentów posiadających podstawową wiedzę z zarządzania i finansów oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDgoPOp.html
Praktyka zarządzania strategicznego: studia polskich przypadków
autor Elżbieta Urbanowska - Sojkin, Stan idealny
Więcej informacji udzielę telefonicznie.
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID8ybbZ.html
Studia podyplomowe w WSHiU!!! Menedżer oświaty
Oferta skierowana jest do nauczycieli i pracowników dydaktycznych szkół oraz osób, które pragną podwyższyć swoje kompetencje niezbędne do pełnienia funkcji kierowniczych w oświacie.
Cel studiów:
Program proponowanych przez Wyższą Szkołę Handlu i Usług studiów podyplomowych, obok specjalistycznej wiedzy, niezbędnej do prowadzenia placówki oświatowej, kładzie nacisk na rozbudowę umiejętności zakresu diagnozowania, analizowania i wskazywania kierunków rozwoju placówki. Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego oraz zarządzania personelem, finansami, i projektami. Zapozna się z prawem oświatowym i jego praktycznym zastosowaniem. Absolwent studiów będzie umiał posługiwać się nowoczesnymi metodami i technikami zarządzania oraz przewidywać
i oceniać skutki podejmowanych decyzji i działań w zakresie zarządzania placówką oświatową.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhw7Sw.html
Jan Beliczyński - Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą
"W krajowej literaturze istnieje wiele opracowań poświęconych reklamie traktujących ją jako zjawisko związane z szeroko rozumianą komunikacją społeczną lub jako instrument marketingowy, element promotion mix. Stosunkowo niewiele jednak publikacji porusza kwestie wiążące się z zapewnieniem skutecznego i efektywnego wykorzystania mediów w kampaniach reklamowych. W Polsce plan mediów i związane z nim procedury planistyczne stanowią stosunkowo nowy obszar problemowy. Jego ranga jednak szybko rośnie. Decydują o tym takie czynniki jak wysoka dynamika nakładów na reklamę, tempa rozwoju środków społecznego przekazu, rosnący poziom reklamowej świadomości społeczeństwa. W tych okolicznościach coraz trudniej jest zapewnić pożądaną efektywność i skuteczność przekazu reklamowego. Maleją szansę spontanicznych, improwizowanych akcji reklamowych, które ustępują miejsca kampaniom starannie przemyślanym i zaplanowanym. Biorąc powyższe pod uwagę, należy stwierdzić, że praca Jana Beliczyńskiego trafia w oczywistą lukę w specjalistycznej literaturze marketingowej i zapewne spotka się z zainteresowaniem zarówno praktyków, jak i osób pragnących zdobyć lub pogłębić kwalifikacje w zarządzaniu reklamą. Prof. dr hab. Roman Niestrój Akademia Ekonomiczna w KrakowieDr Jan Beliczyński jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym Katedry Procesu Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie. W swoich zainteresowaniach naukowych stara się specjalizować w zakresie procesu zarządzania firmą. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu publikacji naukowych. Koncentruje się w nich głównie na zagadnieniach dotyczących zarządzania reklamą i środkami przekazu oraz zarządzania strategicznego. Porusza również tematykę z zakresu planowania mediów i zarządzania mediami elektronicznymi. Od kilku lat jest stałym współpracownikiem czasopisma bra"
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID8VsO3.html
Gotowy biznes plan siłownia 5 +
Koszt gotowego biznes planu to 50 zł .
Spis treści :
1. Streszczenie kierownicze
2. Charakterystyka przedsięwzięcia
2.1. Nazwa przedsiębiorstwa
2.2 . Przedmiot działalności
2.3 . Forma organizacyjno-prawna działalności
2.4. System zarządzania i struktura właścicielska
2.5. Lokalizacja firmy
2.6. Niezbędne zasoby do realizacji przedsięwzięcia
2.7. Niezbędne zasoby do realizacji przedsięwzięcia
2.8. Ocena istniejącego stanu rzeczy
3. Założenia planu strategicznego przedsięwzięcia
3.1 Misja i wizja
3.2 Cele strategiczne
4. Produkt
4.1. Opis główny produktów
4.2. Przewaga rynkowa produktów
4.3 Cechy ujemne produktu
4.4 Stan rynkowy produktu
4.5 Warunki dopuszczenia produktu
4.6 Plan rozwoju produktu
5. Plan marketingowy
5.1 Założenia planu marketingowego
5.2 Charakterystyka konkurencji
5.3 Popyt na rynku
5.4 Polityka kształtowania cen wyrobu
5.5 Dystrybucja
5.6 Działania na rzecz reklamy i promocji
5.7 Program ilościowy i wartościowy sprzedaży
6. Plan organizacyjny
6.1 Struktura organizacyjna
6.2 Zatrudnienie
6.3 Płace
7. Plan techniczny
7.1 Opis stosowanej technologii
7.2 Zapewnienie jakości
7.3 Zapewnienie standardów ekologicznych
7.4 Prawa własności
7.5 Stosowane materiały i surowce.
7.6 Zabezpieczenia w media energetyczne.
7.7 Środki logistyczne.
8. Plan finansowy
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDcYBhf.html
Zjedz tę żabę Brian Tracy
Książka jest nowa, pochodzi z byłej księgarni, może być przykurzona. Jeżeli ważny jest rok wydania proszę zapytać to sprawdzę. Wysyłka jednej książki 5zł. Wysyłka dowolnej ilości książek 12zł, kurier 15zł.
Zjedz tę żabę to książka dla ludzi biznesu. Ta przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Rozpoczęcie pracy od połknięcia „żaby” gwarantuje przez cały dzień poczucie zadowolenia wynikającego ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić.
Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienia twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Prezentowane strategie to rodzaj szwedzkiego stołu technik pomocnych w osiągnięciu lepszych wyników i poprawy wydajności, których możesz użyć w każdej chwili, w dowolnej kolejności i sekwencji, jaką uznasz za właściwą. Im szybciej je opanujesz i zaczniesz stosować, tym szybciej zaczniesz osiągać sukcesy w karierze zawodowej.
Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDdeY1F.html
Wędrówki z Gandalfem sprzedaż TWARDA Brian Tracy, Robert Kozak
Wędrówki z Gandalfem sprzedaż TWARDA Brian Tracy, Robert Kozak
Książka jest nowa, pochodzi z byłej księgarni, może być przykurzona. Jeżeli ważny jest rok wydania proszę zapytać to sprawdzę. Wysyłka jednej książki 5zł. Wysyłka dowolnej ilości książek 12zł, kurier 15zł.
Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak Kto zabrał mój ser? Oraz Jednominutowy Menedżer) przeznaczona jest dla osób zarządzających sprzedażą, coachów, sprzedawców i osób zainteresowanych rozwojem osobistym.
Niniejsza książka jest pierwszą z serii opowieści biznesowych poświęconych różnym aspektom biznesu. Bohaterem historii jest Tom Spencer, który zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. W pierwszych dniach pracy spotyka w firmie mentora Sama Portlanda, dzięki któremu rozwija się w roli sprzedawcy. Sam rozmawia z Tomem o jego wyzwaniach i udziela mu wskazówek dotyczących różnych aspektów sprzedaży, radzenia sobie z kryzysami i osobistym rozwojem.
Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposóbów osiągania wyjątkowych rezultatów w sprzedaży.
Aby szybko przypomnieć sobie najważniejsze wskazówki, wystarczy zajrzeć do zamieszczonego na końcu książki „Skryptu dla sprzedawców”. Książkę uzupełnia test osobowości, dzięki któremu będziesz mógł poznać swoje własne preferencje i temperament.
Polecamy tę książkę wszystkim tym, którzy stale dążą do rozwoju swoich kompetencji. Uczestnicy dotychczasowych spotkań w Akademii Przedsiębiorcy Kredyt Banku znają obu autorów i wiedzą, jak ich wiedza i doświadczenie pomagają w rozwoju biznesu. Sami też dobrze znamy jakość i efektywność programów rozwojowych oferowanych w Polsce przez Brian Tracy International.
Kredyt Bank S.A. – oficjalny partner książki
O AUTORACH
Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.
Robert Kozak jest Prezesem Zarządu oraz Partnerem w Brian Tracy International w Polsce. Większość życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer. Stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Był szefem "Wiadomości" i "Teleexpressu w TVP. Wykłada i prowadzi zajęcia w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest certfikowanym coachem, doradza wysokiej kadrze menedżerskiej w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą i tworzenia strategii. Jest współautorem "Biblii Dziennikarstwa" Wydawnictwo ZNAK. Pełnił funkcję Executive Director w jednej ze światowych firm headhunterskich tzw. Wielkiej Piątki, gdzie poszukiwał członków zarządów na poziomie Europy Środkowej i Wschodniej. Zasiada w Radach Nadzorczych kilku firm i prowadzi projekty z zakresu interim management.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDdeX8p.html
Wykładowca z doświadczeniem z logistyki, prod, trans, zarz korki prace
Wykładowca z doświadczeniem z logistyki, produkcji, transportu, zarządzania jakością, strategicznego, ochrony środowiska, ekologii i ekologistyki udziela korepetycji, pomaga w pracach zaliczeniowych, projektach, zadania i obliczenia. Proszę o kontakt email
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDfKu0p.html
Zarządzanie salonem zdrowia i urody. Organizacja pracy i rola managera
Zarządzanie salonem zdrowia i urody w sposób efektywny i przynoszący zyski jest kluczową kwestią. Dlatego też, autorzy publikacji dokonali szczegółowej analizy kilkudziesięciu zagadnień o tym decydujących. Przy omawianiu strategii salonu, czyli zarządzania projektem zwrócono uwagę na konieczność wiedzy z zakresu zarządzania i jego strategicznego realizowania. Poruszono również temat niepowodzenia projektu i sposobów jego uniknięcia. W dziale poświęconym obsłudze klientów za priorytet uznano zdefiniowanie grupy docelowej klientów i usług do nich skierowanych. Równie ważną kwestią jest odpowiedź na pytanie dlaczego klienci będą zainteresowani naszymi usługami, a dlaczego mogą z nich rezygnować. Znaczącą rolę przypisano tu dobrze wyszkolonym i uprzejmym pracownikom, którzy stanowią o poziomie zadowolenia klientów.
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID9OG1t.html
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw Stanisła Ślus
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw Stanisła Ślusarczyk
Książka jest nowa, pochodzi z byłej księgarni, może być przykurzona. Jeżeli ważny jest rok wydania proszę zapytać to sprawdzę. Wysyłka jednej książki 5zł. Wysyłka dowolnej ilości książek 12zł, kurier 15zł.
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.
O AUTORZE
Stanisław Ślusarczyk – prof. nadzw. dr hab., pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowca marketingu, strategii marketingowych na rynku międzynarodowym i badań marketingowych. Autor i współautor kilku książek i wielu opracowań z dziedziny marketingu, ekonomii oraz kilkunastu ekspertyz gospodarczych (biznesplany i wyceny przedsiębiorstw). Kieruje Firmą Consultingową „Niscon-too” specjalizującą się w doradztwie marketingowym i wycenie przedsiębiorstw. Ekspert akredytowany przez PARP.
OPINIE
Waga przedstawionej w książce problematyki wynika z roli, jaką w gospodarce polskiej pełnią małe i średnie przedsiębiorstwa, które niejednokrotnie nie w pełni dostrzegają znaczenie działalności marketingowej i jej wpływ na wyniki ekonomiczne. Potencjał gospodarczy MŚP ograniczany jest przez wąską perspektywę biznesową wielu menedżerów i właścicieli firm. Z tego też względu dobrze się stało, że Autor podjął tematykę aktywności marketingowej w tym sektorze.
- Prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDdeYej.html
Zarządzanie podatkami osób fizycznych
W książce przedstawiono zarówno tematykę minimalizacji podatków związanych z działalnością gospodarczą, jak i zagadnienia odnoszące się do opodatkowania przychodów osób fizycznych z pozostałych źródeł, m.in. przychodów ze stosunku pracy, z najmu, sprzedaży nieruchomości czy też działalności wykonywanej osobiście.
Autorka omówiła narzędzia strategicznego zarządzania podatkami, takie jak optymalny wybór formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej czy formy opodatkowania, a także instrumenty zarządzania podatkami dotyczące bieżącej działalności przedsiębiorcy. Przedstawiła liczne przykłady i konkretne schematy postępowania w analizowanych sytuacjach, a także bogaty wybór orzecznictwa sądów administracyjnych oraz interpretacji podatkowych Ministerstwa Finansów, poglądy doktryny, jak również planowane zmiany przepisów podatkowych.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhzzPl.html
Przyszłość konkurencji - C.K. Prahalad, V. Ramaswamy
Sprzedam książkę "Przyszłość konkurencji" Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego adresowaną dla przedsiębiorców i studentów kierunków ekonomicznych oraz zarządzania. Książka nosi normalne ślady użytkowania.
Spis treści:
1. Współtworzenie wartości
2. Elementy składowe współtworzenia
3. Doświadczenie współtworzenia
4. Innowacja w doświadczeniach
5. Indywidualizacja doświadczenia
6. Sieci doświadczeń
7. Rynek jako forum
8. Budowanie nowego kapitału strategicznego
9. Kierownik jako konsument
10. Szybkie tworzenie wiedzy
11. Strategia jako proces odkrywania
12. Budowanie nowych zdolności na przyszłość
Serdecznie polecam!
Możliwy odbiór osobisty lub wysyłka pocztą:
polecony ekonomiczny - 6,50
polecony priorytetowy - 8,00
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDbeIFN.html
B. Tracy, Zjedz tę żabę.MTbiznes 2010
21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
Zjedz tę żabę to książka dla ludzi biznesu. Ta przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Rozpoczęcie pracy od połknięcia „żaby” gwarantuje przez cały dzień poczucie zadowolenia wynikającego ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić.
Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienia twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Prezentowane strategie to rodzaj szwedzkiego stołu technik pomocnych w osiągnięciu lepszych wyników i poprawy wydajności, których możesz użyć w każdej chwili, w dowolnej kolejności i sekwencji, jaką uznasz za właściwą. Im szybciej je opanujesz i zaczniesz stosować, tym szybciej zaczniesz osiągać sukcesy w karierze zawodowej.
Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.
Książka jest nowa - jednak na stronie tytułowej jest dedykacja.
Koszt wysyłki 5zł (list polecony ekonomiczny).
W przypadku zakupu kilku książek koszt wysyłki zależy od wagi.
Możliwy odbiór osobisty w Warszawie.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhoLyB.html
Przemiana. Jak sprawić by reszta twego życia była jeszcze lepsza Tracy
Przemiana. Jak sprawić by reszta twego życia była jeszcze lepsza. Brian Tracy
Książka jest nowa, pochodzi z byłej księgarni, może być przykurzona. Jeżeli ważny jest rok wydania proszę zapytać to sprawdzę. Wysyłka jednej książki 5zł. Wysyłka dowolnej ilości książek 12zł, kurier 15zł.
Perspektywa zmian jest z jednej strony ekscytująca, z drugiej strony budzi pewne obawy. Ale to właśnie one stanowią klucz do sukcesu, bogactwa i prawdziwej satysfakcji w życiu osobistym i zawodowym. W Przemianie Brian Tracy pokazuje, jak dosłownie stworzyć siebie na nowo – odkreślić przeszłość grubą kreską i zacząć od nowa budować karierę i życie, o którym zawsze marzyłeś.
Ta książka podpowie ci, jak:
• zrozumieć, co jest dla ciebie naprawdę ważne,
• przejąć kontrolę nad swoją karierą – raz na zawsze!,
• znaleźć wymarzoną pracę,
• zmienić nieoczekiwane, pozornie negatywne zdarzenia w możliwości rozwoju,
• podnieść swoje zdolności zarobkowe
• nabrać pewności siebie i podejmować ryzyko oraz stanowcze kroki, które mogą przynieść prawdziwe korzyści.
Cieszący się międzynarodowym uznaniem ekspert psychologii sukcesu, Brian Tracy, pomógł tysiącom ludzi w stworzeniu nowego ja – tak jak sam ciągle tworzył siebie na nowo, dzięki czemu doszedł do olśniewających rezultatów w swoim życiu i karierze. Przedstawiona w książce siedmiostopniowa metoda Tracy’ego da ci przede wszystkim pewność siebie, potrzebną, by tak jak on spojrzeć śmiało w przyszłość, podejmować ryzyko i stworzyć dla siebie inspirujące nowe życie.
W naszym stale zmieniającym się świecie sukces i prawdziwe szczęście znajdą tylko ci, którzy nie tylko potrafią się zmienić, ale opanują tę umiejętność do perfekcji i staną się mistrzami zmian.
Jak pisze Tracy, dysponujesz jedyną w swoim rodzaju mieszanką talentu, wiedzy, umiejętności, doświadczenia i ambicji. Kiedy odkryjesz swoje wyjątkowe zdolności, droga do nowego życia stanie przed tobą otworem. Przedstawia sprawdzony siedmiostopniowy proces, który możesz wykorzystać w każdym wieku i na każdym etapie, aby świadomie wykreować pozytywne zmiany w twoim życiu. Te siedem kluczowych kroków to:
• Ponowna ocena - kiedy i w jaki sposób możesz spojrzeć z dystansu na wszystko, co ma wpływ na twoje życie.
• Ponowne przemyślenie - nauka zadawania właściwych pytań, dotyczących danej sytuacji.
• Reorganizacja - usprawnienie każdego aspektu życia zawodowego i osobistego, by osiągnąć maksymalną efektywność.
• Restrukturyzacja - gospodarowanie swoim czasem, energią, pieniędzmi i innymi zasobami, tak by przeznaczyć je na realizację priorytetów.
• Przeprojektowanie - uproszczenie wszystkich procesów i delegowanie zadań
• Tworzenie siebie na nowo – co zrobiłbyś inaczej, gdybyś mógł (lub musiał) zacząć życie i karierę od zera?
• Odzyskiwanie kontroli. Uświadom sobie, że to ty i tylko ty masz kontrolę nad swoim życiem i przeznaczeniem. Ta kontrola nie jest ciężarem, przeciwnie – to największy dar, który pomoże ci odmienić życie.
O AUTORZE
Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDdeVdR.html
90 lat Sztabu Generalnego WP 1918_2008, Kwartalnik BELLONA Wa-wa 2008
90 lat Sztabu Generalnego Wojska Polskiego 191 - pokaż numer telefonu -
8, Kwartalnik BELLONA - Warszawa 2008
miękka okładka, 154 strony, bardzo bogato ilustrowana, stan bardzo dobry
SPIS TREŚCI
gen. Franciszek Gongor - Słowo wstępne 6
gen. bryg. dr Anatol Wojtan - Sztab Generalny WP - konsekwentna ewolucja 8
ZARZĄD ORGANIZACJI I UZUPEŁNIEŃ - P1 SGWP
płk dr Dariusz Kuleta - System zarządzania zasobami osobowymi w dobie profesjonalizacji Sił Zbrojnych RP 12
ZARZĄD ANALIZ WYWIADOWCZYCH I ROZPOZNAWCZYCH - P2 SGWP
ppłk nawig. mgr Jacek Rubinkowski - Rozpoznanie wojskowe - tradycje, współczesność i perspektywy 16
płk rez. dr Eugeniusz Sobczyński - Tradycje, współczesność i kierunki rozwoju służby geograficznej WP 24
płk dypl.inż. Grzegorz Majewski
mjr Grzegorz Gajzner - Zagrożenia niemilitarne - próba klasyfikacji 40
ZARZĄD PLANOWANIA OPERACYJNEGO - P3 SGWP
ppłk mgr inż. Marek Jedrzejewski
ppłk dypl. Konrad Trojan - O planowaniu operacyjnym 50
ZARZĄD PLANOWANIA LOGISTYKI - P4 SGWP
płk dypl. inż. Tadeusz Migacz
ppłk mgr Marek Bielawski - Logistyka - wczoraj, dziś i jutro 64
ZARZĄD PLANOWANIA STRATEGICZNEGO - P5 SGWP
gen. bryg. dr Anatol Wojtan
płk dr Cezary Stajniak
ppłk mgr inż. Józef Skorupa
ppłk Marek Kolasa - Wyzwania dla Sił Zbrojnych RPw drugiej połowie XXI wieku 76
ZARZĄD PLANOWANIA SYSTEMÓW DOWODZENIA I ŁĄCZNOŚCI - P6 SGWP
ppłk mgr inż. Sławomir Pepłoński - W kierunku osiągania zdolności sieciocentrycznych 86
ZARZĄD SZKOLENIA - P7 SGWP
płk Marek Matynia - Nowy wymiar szkolenia Sił Zbrojnych RP w dobie profesjonalizacji 92
ZARZĄD PLANOWANIA RZECZOWEGO - P8 SGWP
płk mgr Dariusz Mendrala
ppłk mgr inż. Krzysztof Zielski - Dylematy i wyzwania: wybrane aspekty planowania modernizacji sił zbrojnych 106
SZEFOSTWO INŻYNIERII WOJSKOWEJ
gen. bryg. Janusz Lalka - Transformacja wsparcia inżynieryjnego wojsk 114
SZEFOSTWO OBRONY PRZED BRONIĄ MASOWEGO RAŻENIA
płk dr inż. Bogusław Kot - Od obrony przeciwgazowej do obrony przed bronią masowego rażenia 122
SZEFOSTWO OBRONY PRZECIWLOTNICZEJ
płk dypl. Waldemar Babinowski
mjr mgr inż. Mariusz Głąb
kmdr ppor. mgr inż. Paweł Trzaska - Z dziejów polskiej obrony przeciwlotniczej 128
DYŻURNA SŁUŻBA OPERACYJNA SIŁ ZBROJNYCH RP
ppłk mgr inż. Robert Strojec - Historia i zadania Dyżurnej Służby Operacyjnej Sił Zbrojnych RP 144
* * * - Summary 152
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDdApnh.html
Zarządzanie zasobami ludzkimi
OPIS podręcznika:
Obecne, czwarte wydanie Zarządzania zasobami ludzkimi jest tłumaczeniem brytyjskiego wydania dziewiątego, poprawionego i uzupełnionego - niektóre rozdziały z poprzedniego wydania zostały w nim zastąpione rozdziałami nowo napisanymi, a niektóre - znacznie zmienione. W tym nowym wydaniu szczegółowo omówiono najważniejsze nowe nurty, jakie pojawiły się w zarządzaniu zasobami ludzkimi w ciągu ostatnich kilku lat, takie jak e-learning i zarządzanie talentami, którym poświęcono nowo napisane rozdziały.Uwzględniono w nim również wyniki wielu prowadzonych ostatnio ważnych badań, zwłaszcza dotyczących wpływu zarządzania zasobami ludzkimi na wyniki osiągane przez organizację oraz strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. Osobny rozdział poświęcono także roli specjalistów do spraw zasobów ludzkich w zakresie przeprowadzania zmian w organizacji.
Następujące zagadnienia omówiono w nowy lub zmieniony sposób:
• właściwości, wpływ i kontekst zarządzania zasobami ludzkimi,
• rozwój i problematyka zarządzania zasobami ludzkimi,
• rola funkcji personalnej,
• rola specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi,
• strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi,
• zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach,
• sposób, w jaki ludzie się uczą, oraz proces uczenia i szkolenia,
• zasady zarządzania wynagrodzeniami,
• wartościowanie stanowisk pracy,
• struktura płac i kategorie zaszeregowania,
• włączanie pracowników w życie organizacji i partycypacja (głos pracowników).
Książka zawiera całościowe omówienie problematyki zarządzania zasobami ludzkimi pokazanej na bardzo szerokim tle - od uwarunkowań międzynarodowych do poziomu pojedynczego pracownika. Szczegółowo przedstawiono w niej takie zagadnienia, jak:
• podstawowe cechy, właściwości i procesy zarządzania zasobami ludzkimi,
• zachowania organizacyjne, stosunek pracy i kontrakt psychologiczny,
• projekt organizacji i projektowanie stanowiska pracy,
• pozyskiwanie pracowników oraz procedury i usługi związane z zatrudnieniem,
• zarządzanie przez efekty,
• rozwój zasobów ludzkich,
• wynagradzanie pracowników,
• bezpieczeństwo i higiena pracy.
Książka Michaela Armstronga, praktyka w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, jest jednym z najobszerniejszych dzieł poświęconych tej dynamicznie rozwijającej się gałęzi wiedzy. Autor wykorzystał w niej swoje bogate doświadczenia zdobyte między innymi w dziale doradztwa personalnego Coopers & Lybrand, którym zarządzał, oraz w Chartered Institute of Personnel and Development, jednej z najpoważniejszych organizacji skupiających zachodnioeuropejskich praktyków zarządzania zasobami ludzkimi, której jest członkiem.
Stan idealny
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDgvFQh.html
Zarządzanie projektami,strategiczne, produkcją, logistyki
Pomoc w pisaniu projektów z zarządzania projektami, zarządzaniya strategicznego, zarządzania produkcją, zarządzania logistyką, logistyki
Link: olx.pl/oferta/CID619-ID5DKdR.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrafikiexe.pev.pl