Katalog znalezionych fraz
Moje życie nie jest ani więcej, ani mniej warte niż jakiekolwiek inne..

Microsoft SharePoint 2010 PL
Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście

Johnathan Lightfoot, Chris Beckett
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDdhByr.html



Microsoft Office 365 Small Business Premium
Opis:

Subskrypcja na jeden rok na 5 PC/Mac na jednego użytkownika.



W pudełku znajduje się klucz produktu - bez dysku.



Pakiet zawiera: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Access, & Publisher, Infopath, & SkyDrive Pro, Exchange Online, Sharepoint Online, Lync Online



Dostęp do pakietu Office, w tym programów Word, PowerPoint, Outlook i Excel, praktycznie z dowolnego miejsca. Do tego poczta e-mail spełniająca wymagania przedsiębiorstw, publiczna witryna sieci web, wideokonferencje w rozdzielczości HD i wiele innych usług. Do tego łatwość zarządzania wszystkim, nawet bez fachowej wiedzy informatycznej.



Sprawniejsza praca w grupie, nawet na urządzeniach przenośnych.



Dostęp do plików poprzez przeglądarkę i znajdowanie wszystkich swoich ustawień i dokumentów w takim samym stanie, w jakim były na pulpicie — czy to przy użyciu tabletu, smartfonu czy innego urządzenia.

- Zmiany wprowadzane w tym samym dokumencie przez inne osoby są wprowadzane do niego na bieżąco, nawet jeśli są dokonywane w tym samym czasie.

- Automatycznie wykonywana jest kopia zapasowa online wszystkich plików, nawet tych, które znajdują się na komputerze.

- Jesteś z dala od komputera? Masz do dyspozycji strumieniowe przesyłanie pełnej wersji pakietu Office do dowolnego komputera podłączonego do Internetu.



Obsługa informatyczna jak w wielkiej firmie — bez pomocy fachowca



Wdrażanie usługi Office 365, zarządzanie nią i pilnowanie jej bezpieczeństwa jest bardzo proste dzięki łatwej w obsłudze, wyświetlanej w przeglądarce konsoli administracyjnej, najlepszej na rynku ochronie przed wirusami i spamem oraz gwarancji finansowej na 99,9% nieprzerwanego czasu działania.

- Szybkie instalowanie i wdrażanie pakietu Office.

- Automatyczne aktualizowanie.

- Łatwe administrowanie kontami e-mail i ustawianie udostępniania dokumentów i innych reguł dostępu praktycznie z dowolnego miejsca.



Wyglądaj tak profesjonalnie, jak na to zasługujesz



Tworzenie wizerunku profesjonalnej firmy jeszcze nigdy nie było takie łatwe. Możesz redagować sugestywne dokumenty, utworzyć przyciągającą wzrok witrynę sieci web, posiadać własną domenę poczty e-mail i nie tylko.

- Projektuj materiały marketingowe dostosowane do potrzeb danej marki i klientów.

- Promuj swoją działalność za pomocą łatwej w przygotowaniu i aktualizowaniu witryny sieci web — bez żadnych opłat za hosting.

- Spotykaj się online z klientami i partnerami za pomocą funkcji konferencji wideo w trybie HD i udostępniania ekranu.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDbCech.html


Microsoft Partner Program 5 programów
Oryginalna płyta Microsoftu wraz z oryginalnymi kodami zawierajaca programy Microsoft Office Sharepoint Desinger 2007, Microsoft Office Outlook 2007 with Business Contact Manager, Microsoft Office Project Professional 2007 ,Microsoft Office Vista Professional 2007 ,Microsoft Office Sharepoint Server Enterprise 2007 .Wszystko wersje Polskie
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDe5zv1.html


ABBYY FineReader 12 Professional PL BOX
ABBYY FineReader 12 Professional PL BOX



ABBYY FineReader 12 precyzyjnie przekształca dokumenty papierowe, obrazy i pliki PDF na elektroniczne pliki w popularnych formatach umożliwiających przeszukiwanie oraz edycję. Dzięki jego profesjonalnym funkcjom można łatwo i szybko przystąpić do dalszego przetwarzania treści dokumentów, np. edytując je, przytaczając, przeszukując lub archiwizując. Program wykorzystuje najnowocześniejsze techniki rozpoznawania tekstu i analizy struktury dokumentów, zapewniając dokładność rozpoznawania sięgającą 99,8%, idealnie odwzorowując układ dokumentu i odtwarzając jego strukturę.



Dla zarejestrowanych użytkowników - aplikacja Screenshot Reader służąca do wykonywania zrzutów ekranu i rozpoznawania znajdującego się na nich tekstu i tabel.



Nowości w ABBYY FineReader 12:

Błyskawiczne otwieranie dokumentów (nowość!) - Oglądaj strony, przesuwaj je, edytuj obszary, podczas gdy dokument jest wciąż przetwarzany

Przetwarzanie w tle (nowość!)

Szybkie wydobycie cytatów (nowość!)

Konwersja tabel - poprawiona o 40%

Poprawa jakości obrazu dla lepszego wyglądu kopii archiwalnych:

PreciseScan dla skanowanych PDFów (nowość!)

Oczyszcza i wygładza zeskanowany tekst

Wybielenie tła dla starych dokumentów (pożółkłe, poszarzałe – nowość!)

Usuwanie kolorowych znaków i pieczątek (nowość!)

Automatyczne wielostronicowe przetwarzanie (nowość!)

Wykrywa i przetwarza do krawędzi strony

Łatwiejsze wysyłanie i pobieranie z Chmury (nowość!):

Google Drive, Dropbox, SkyDrive, itp.

Nowoczesny, ułatwiający pracę interfejs wzorowany na Windows 8:

QuickTasks na ekranie startowym Win8

Wzorce dotykowe do przewijania i powiększania

Podwyższona wydajność:

Do 15% szybsza konwersja

Wielostronicowe dokumenty otwierane są ponad 10 razy szybciej

Poprawione odtwarzanie układu:

Do 40% lepsza konwersja tabel

Do 30% lepsze odtworzenie grafów i wykresów

Najlepsze rozpoznawanie w wielu językach:



Poprawiona o 15% dokładność dla arabskiego

Poprawiony o 10% hebrajski

Nowość - rosyjski z akcentami, wsparcie słownikowe dla dodatkowych 3 języków, poprawione dla jednego - portugalskiego (brazylijskiego)

W sumie - 190 wspieranych języków / 48 ze wsparciem słownikowym



FUNKCJONALNOŚĆ:





Możliwości programu ABBYY FineReader 12



EDYCJA I PONOWNE WYKORZYSTYWANIE TEKSTU POCHODZĄCEGO Z PLIKÓW PDF ORAZ ZESKANOWANYCH LUB PAPIEROWYCH DOKUMENTÓW

Edytuj dokumenty papierowe i pliki zawierające tylko obraz wykorzystując oferowane przez program ABBYY FineReader możliwości dokładnego odtwarzania dokumentów (nawet tych o złożonej strukturze oraz formatowaniu) podczas ich przekształcania na pliki edytowalne.



PRZEKSZTAŁCANIE DOKUMENTÓW Z NIESPOTYKANĄ DOTĄD DOKŁADNOŚCIĄ

Korzystaj z możliwości łatwego edytowania dokumentów biznesowych (takich jak umowy, cenniki i listy) stosując ulepszone funkcje odwzorowywania stylów i układu, a także usprawnione wykrywanie tabel.



PRZYTACZANIE DOWOLNYCH FRAGMENTÓW DOKUMENTÓW

Kopiuj tekst, tabele lub obrazy z zeskanowanych dokumentów i plików PDF zawierających tylko obraz - wystarczy kliknąć!



TWORZENIE PRZESZUKIWALNYCH PLIKóW PDF NA POTRZEBY ARCHIWIZACJI

Przekształć papierową dokumentację na łatwo dostępne dane cyfrowe, które można szybko przeszukiwać. Nowe technologie precyzyjnego skanowania i wybielania tła powodują, że przeszukiwalne pliki PDF są klarowne i wyraźne.



PRZECHOWYWANIE DANYCH W CHMURZE

Zapisuj przekształcone dokumenty w wybranej chmurze (Google Drive, Dropbox, SkyDrive itp.) lub w usłudze Microsoft SharePoint Online, bezpośrednio z programu ABBYY FineReader.



REJESTROWANIE DOKUMENTÓW "W BIEGU"

Jeśli nie masz pod ręką skanera, rejestruj dokumenty za pomocą aparatu, smartfonu lub tabletu. ABBYY FineReader oferuje szeroką gamę nowych oraz usprawnionych funkcji polepszania obrazu, dzięki którym nawet niskiej jakości obrazy idealnie nadają się do dokładnego rozpoznawania i przekształcania na pliki edytowalne.



PARAMETRY TECHNICZNE



Wersja językowa: polska

Obszar zastosowań: domowy, firmowy

Typ licencji: komercyjna (można stosować w firmie)

Liczba stanowisk 1

Cena za 1 stanowisko: 535,00 zł

Wersja pro
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgfNZ7.html


Microsoft Office 2003 Professional Edition Pro OEM PL (kod)
Mam na sprzedaż pakiet Microsoft Office 2003 Professional Edition, wersja OEM (wersja polska). Pakiet jest oryginalny. Jest to samo pudełko z kodem do instalacji pakietu (nie zawiera płyt). Po pobraniu pakietu z internetu wystarczy wpisać do niego kod zawarty w pudełku.



Zachęcam do kupna, proszę w tej kwestii o kontakt telefoniczny lub mailowy. Istnieje możliwość odbioru osobistego w Warszawie.



Rodzina oprogramowania: Pakiet biurowy

Nazwa pakietu: Office 2003 PRO

Wersja językowa: POLSKA

Wersja produktu: OEM

Zawartość pakietu:

Word, Excel, OUTLOOK, PowerPoint, Publisher, ACCESS



Pakiet Office 2003 pozwala firmom i ich pracownikom przekształcić informacje w działania. Nowe i jednocześnie znane produkty, możliwości i funkcjonalność udoskonalają sposób, w jaki ludzie i przedsiębiorstwa łączą się z innymi ludźmi, informacjami i procesami biznesowymi.



Udoskonalenia w zakresie współpracy intranetowej poprzez integrację z portalem współpracy i dzielenia informacji Program SharePoint Portal Server umożliwiają pracownikom dostęp do informacji i ich dzielenie zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy. Obsługa zarządzania prawami własności do informacji (IRM – Information Rights Management) oraz obsługa standardu przemysłowego XML (Extensible Markup Language) zapewniają platformę, na której szybko tworzyć można oszczędne rozwiązania odnoszące natychmiastowy skutek.



Integrowanie ludzi



Usprawnij komunikację i współpracę pomiędzy wewnętrznymi i zewnętrznymi członkami zespołu przy użyciu zwiększających wydajność aplikacji typu desktop wykorzystywanych przez wielu ludzi na co dzień.



Integrowanie informacji



Zarządzaj nieustannie rosnącą ilością informacji – opracowuj informacje i ustalaj priorytety ich ważności. Możesz:

Czytać szybciej wiadomości poczty elektronicznej. Okienko podglądu programu Outlook 2003 wyświetla dwa razy więcej zawartości niż poprzednie wersje programu Outlook, ograniczając tym samym konieczność przewijania zawartości wiadomości.



Integrowanie procesów biznesowych



Dzięki Microsoft Office 2003 możesz korzystać z informacji pochodzących z różnych systemów oraz analizować je i mieć do nich stały dostęp. Pakiet Office 2003 obsługuje standard przemysłowy XML – technologię upraszczającą transakcje handlowe oraz wymianę danych w sektorze business-to-business.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgJlHB.html


Produkty i technologie Microsoft SharePoint Resource Kit
Sprzedam książkę w dobrym stanie.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDelCZR.html


Microsoft Official Course Windows 2008 MEGA PACK
Microsoft Official Course Windows 2008 MEGA PACK







1. 6425B Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Active Directory Domain Service Vol. 1 + płyta CD



2. 6425B Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Active Directory Domain Service Vol. 2



3. 6421A Configuring and Troubleshooting a Windows Server 2008 Network Infrastructure + płyta CD



Dodatkowo:



4. Windows Server 2008 TDM White Paper



5. Windows SharePoint Services + płyta CD



Preferuję odbiór osobisty.



Wysyłka towaru tylko po wcześniejszej wpłacie pieniędzy za towar + kosztów wysyłki na konto bankowe.



Możliwość wystawienia aukcji na Allegro.pl - w związku z dodatkowymi opłatami, do ceny przedmiotu doliczona zostanie kwota 5 zł.
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID3LYwp.html


Projektowanie rozwiązań dla Microsoft Sharepoint 2010
autorzy: J. Lee Ch. Keyser, R. Bougue, T. Baginski. Książka kilkukrotnie otwarta w idealnym stanie
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID54G1w.html


Microsoft Windows SharePoint 3.0 od środka. Ted Pattison Daniel Larson
Zapoznaj się z wewnętrznymi mechanizmami platformy Windows SharePoint Services 3.0. Książka zawiera spostrzeżenia ekspertów, wskazówki zorientowane na zadania i rozbudowane przykłady kodu, ułatwiające tworzenie rozbudowanych aplikacji zarządzania dokumentami i treścią.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDdz3oJ.html


Vademecum Walkenbacha. Zaawansowane wykorzystanie Excela. Analizy BI
Vademecum Walkenbacha. Zaawansowane wykorzystanie Excela. Analizy Business Intelligence



Autor: Alexander Michael, Decker Jared, Wehbe Bernard



Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion

Data premiery: 201 - pokaż numer telefonu -
7

Seria: Vademecum Walkenbacha

Ilość stron: 360



Poznaj potencjał Excela w zakresie BI!



Program Excel można stosować na setki różnych sposobów, chociaż większość użytkowników uważa go za prosty arkusz kalkulacyjny. Co więcej, wachlarz jego zaawansowanych funkcjonalności jest stale poszerzany — program stał się częścią pakietu Microsoft Business Intelligence. Dzięki możliwości integracji danych z różnych źródeł Excel świetnie sprawdza się jako narzędzie do tworzenia interaktywnych kokpitów menedżerskich. Jeżeli interesujesz się tematyką BI i masz ambicję stworzyć własne „centrum dowodzenia”, to trzymasz w rękach właściwą książkę!



Ten wspaniały podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat prowadzenia analiz BI w środowisku Microsoft Excel. Sięgnij po niego i sprawdź, jak korzystać z tabel przestawnych oraz narzędzi Power Pivot, Power View czy Power Map. Dowiedz się, jak do tego wszystkiego dołożyć dane z baz SQL oraz użyć dodatku Data Mining. Zdobądź też wiedzę na temat publikowania twoich rozwiązań na stronach SharePoint. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich menedżerów i analityków biznesowych chcących mieć wgląd w bieżące dane. Gdy poznasz i zastosujesz narzędzia Excela, podjęcie właściwej decyzji stanie się łatwiejsze!



Dowiesz się jak:



używać PowerPivot do utworzenia zaawansowanych mechanizmów raportowania,

zautomatyzować integrację danych za pomocą Power Query,

utworzyć raporty prezentujące informacje geoprzestrzenne przy użyciu Power Map,

zbudować przyciągające uwagę kokpity menedżerskie za pomocą Power View,

zastosować oprogramowanie SQL Server®, aby wykorzystać możliwości relacyjnych baz danych i OLAP,

spojrzeć głębiej w dane i przenieść wykonywane analizy na wyższy poziom dzięki zastosowaniu narzędzi do eksploracji danych,

zbuduj doskonały kokpit menedżera!



Tytuł: Vademecum Walkenbacha. Zaawansowane wykorzystanie Excela. Analizy Business Intelligence

Seria: Vademecum Walkenbacha

Autor: Alexander Michael , Decker Jared , Wehbe Bernard

Tłumaczenie: Błaszczyk Beata

Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion

Język wydania: polski

Język oryginału: angielski

Ilość stron: 360

Numer wydania: I

Data premiery: 201 - pokaż numer telefonu -
7

Rok wydania: 2015

Forma: książka

Indeks: 167 - pokaż numer telefonu -
5



Bez śladów użytkowania, możliwy odbiór osobisty - Warszawa Mokotów.

Link: olx.pl/oferta/CID751-IDgOAbZ.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rafikiexe.pev.pl


  • © Moje życie nie jest ani więcej, ani mniej warte niż jakiekolwiek inne.. Design by Colombia Hosting