KURS MS Excel - Poziom Rozszerzony
KURS MS EXCEL - Poziom Rozszerzony - Nova Kursy
Tryb: wieczorowy ( 2 wybrane dni w tygodniu )
Cena Kursu : 499 ł
Profil uczestnika kursu
Kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą nauczyć się obsługi programu Microsoft Excel, podnieść swoje kwalifikacji czy też nabyć nowe umiejętności.
Indywidualne podejście
Zajęcia na naszych kursach odbywają się w kameralnych grupach tj. 6 – 12 osób co pozwala nam na indywidualny kontakt z każdym kursantem. Taka forma zajęć jest najbardziej efektywna i w 100 % przynosi zamierzone efekty. Wykładowca ma możliwość bezpośredniego kontaktu z każdym z kursantów, analizę jego potrzeb oraz odpowiedź na wszystkie istotne pytania co daje nam najbardziej wymierne wyniki nauczania oraz pełne zadowolenie naszych Klientów.
Jakie umiejętności zyska uczestnik kursu ?
Uczestnik kursu po jego ukończeniu będzie swobodnie poruszał się w programie Excel, pozna techniki wykonywania obliczeń, analiz, funkcji czy też prezentacji danych. Wiedza zdobyta na kursie będą świetnym uzupełnieniem umiejętności zawodowych naszych kursantów.
Forma kursu
Kurs EXCEL jest realizowany w specjalnie przygotowanych salach komputerowych, gdzie każda osoba ma przygotowane własne stanowisko pracy, które zostało wyposażone w odpowiednie programy umożliwiające w pełni realizacje założeń programowych szkolenia.
Certyfikat
Każdy kursant otrzymuje zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz certyfikat ukończenia kursu.
PROGRAM KURSU :
Program kursu:
Edytowanie danych na poziomie zaawansowanym.
Rozszerzony zakres funkcji ( funkcje finansowe, logiczne i inne).
Wykorzystanie kilku funkcji jednocześnie ( tworzenie zagnieżdżonych funkcje)
Modyfikacja oraz tworzenie nowych szablonów.
Posługiwania się niestandardowymi formatami.
Wykorzystywanie różnych stylów.
Praca i cele operacji na obszarach.
Kreowanie i wykorzystywanie zaawansowanych wykresów.
Zasady tworzenia baz danych w arkuszu.
Tabele przestawne ( funkcje, cele, wykorzystanie)
Importowanie baz danych.
Budowanie listów arkuszowych.
Wykorzystanie filtrów zaawansowanych.
Ochrona danych w arkuszu kalkulacyjnym.
Tworzenie, wykorzystanie, uruchomieniem- Makra
Serdecznie Zapraszamy
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDdzK53.html
Kurs MS Excel
Profil uczestnika kursu
Kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą nauczyć się obsługi programu Microsoft Excel, podnieść swoje kwalifikacji czy też nabyć nowe umiejętności.
Indywidualne podejście
Zajęcia na naszych kursach odbywają się w kameralnych grupach tj. 6 – 12 osób co pozwala nam na indywidualny kontakt z każdym kursantem. Taka forma zajęć jest najbardziej efektywna i w 100 % przynosi zamierzone efekty. Wykładowca ma możliwość bezpośredniego kontaktu z każdym z kursantów, analizę jego potrzeb oraz odpowiedź na wszystkie istotne pytania co daje nam najbardziej wymierne wyniki nauczania oraz pełne zadowolenie naszych Klientów.
Jakie umiejętności zyska uczestnik kursu ?
Uczestnik kursu po jego ukończeniu będzie swobodnie poruszał się w programie Excel, pozna techniki wykonywania obliczeń, analiz, funkcji czy też prezentacji danych. Wiedza zdobyta na kursie będą świetnym uzupełnieniem umiejętności zawodowych naszych kursantów.
Forma kursu
Kurs EXCEL jest realizowany w specjalnie przygotowanych salach komputerowych, gdzie każda osoba ma przygotowane własne stanowisko pracy, które zostało wyposażone w odpowiednie programy umożliwiające w pełni realizacje założeń programowych szkolenia.
Certyfikat
Każdy kursant otrzymuje zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz certyfikat ukończenia kursu.
Program kursu:
Edytowanie danych na poziomie zaawansowanym.
Rozszerzony zakres funkcji ( funkcje finansowe, logiczne i inne).
Wykorzystanie kilku funkcji jednocześnie ( tworzenie zagnieżdżonych funkcje)
Modyfikacja oraz tworzenie nowych szablonów.
Posługiwania się niestandardowymi formatami.
Wykorzystywanie różnych stylów.
Praca i cele operacji na obszarach.
Kreowanie i wykorzystywanie zaawansowanych wykresów.
Zasady tworzenia baz danych w arkuszu.
Tabele przestawne ( funkcje, cele, wykorzystanie)
Importowanie baz danych.
Budowanie listów arkuszowych.
Wykorzystanie filtrów zaawansowanych.
Ochrona danych w arkuszu kalkulacyjnym.
Tworzenie, wykorzystanie, uruchomieniem- Makra
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhHK8h.html
Kurs Excel w logistyce, dystrybucji i analizach sprzedaży Kraków
Cognity Szkolenia serdecznie zaprasza na Kurs Excel w logistyce, dystrybucji i analizach sprzedaży, który odbędzie się w dniach 8-9 sierpnia 2016 w Krakowie.
Kurs Excel w logistyce, dystrybucji i analizach sprzedaży jest dla osób, które:
• znają podstawy programu Microsoft Excel,
• pracują lub zarządzają działami sprzedaży lub logistyki,
• chcą zoptymalizować czas przygotowywania analiz, procesów
i kosztów.
Po kursie Excel w logistyce, dystrybucji i analizach sprzedaży będziesz potrafił:
• wykorzystać praktyczną wiedzę z zakresu stosowania funkcji i narzędzi arkusza kalkulacyjnego MS Excel,
• przydatnych w rozwiązywaniu analitycznych i optymalizacyjnych problemów w zarządzaniu sprzedażą,
• tworzyć modele kalkulacji kosztów, cen i zysku oraz korzystać z przydatnych funkcji i narzędzi arkusza MS Excel,
• pracować z wieloma skoroszytami i arkuszami oraz tworzyć pomiędzy nimi powiązania,
• stworzyć Tabelę Przestawną i wykorzystać jej możliwości w analizie danych,
• klasyfikować towary/kontrahentów wg. metody ABC,
• klasyfikować towary/kontrahentów wg. metody XYZ,
• analizować wielkość i strukturę zapasów,
Program Kursu Excel w logistyce, dystrybucji i analizach sprzedaży
1. Przypomnienie wstępu do programu Excel
• zasady prawidłowego wprowadzania danych - format liczbowy, walutowy, procentowy, tekstowy, daty,
parametry czcionki, wyrównanie i obramowanie,
• wypełnianie serią danych,
2. Metody importu danych do MS Excel
• import plików tekstowych, bazodanowych i ze stron www,
• import i analiza danych z plików tekstowych, wykorzystanie odpowiednich narzędzi związanych z przetwarzaniem danych tekstowych.
3. Zastosowanie narzędzia MS Query
• wprowadzenie do wybranych elementów relacyjnych baz danych,
• filtrowanie danych i łączenie danych z wielu tabel w obrębie zapytań.
4. Analiza ekonomiczna procesów logistycznych przy użyciu funkcji
• adresowanie względne i bezwzględne,
• funkcje statystyczne i matematyczne - Licz.Jeżeli, Suma.Jeżeli, Suma.Warunkow, Licz.Warunki,
• funkcje wyszukiwania i odwołań - Wyszukaj.Pionowo, Wyszukaj.Poziomo, Indeks, Podaj.Pozycję,
• funkcje daty i czasu – Dziś, Dzień, Miesiąc, Rok, Dzień.Tyg, Networkdays, Workday,
• funkcje tekstowe - Lewy, Prawy, Fragment.Tekstu, Dł, Litery.Wielkie, Litery.Małe, Usuń.Zbędne.Odstępy, Z.Wielkiej.Litery,
5. Prognozowanie popytu na towar w zależności od typu rozkładu (Normalny, Poisson).
6. Prognozowanie popytu na towar
• średnia arytmetyczna
• średnia ruchoma
• ruchoma średnia arytmetyczna ważona
7. Analiza danych przy użyciu Tabeli Przestawnej
• zasady budowy i działania tabeli przestawnej,
• filtrowanie i sortowanie w tabelach przestawnych,
• grupowanie danych w tabelach przestawnych ( grupowanie wg. czasu, liczb, tekstu),
• analiza wielkości i struktury zapasów,
• analiza sprzedaży,
8. Mierniki w działaniach sprzedażowych i logistycznych
• strategiczne wskaźniki,
• analiza ABC – XYZ w odniesieniu do kosztów sprzedaży,
• analiza ABC – XYZ w odniesieniu do logistyki.
9. Praca z wieloma arkuszami i skoroszytami oraz tworzenie połączeń pomiędzy nimi.
10. Narzędzie Szukaj wyniku. Dodatek Solver.
• szukanie wskaźnika narzutu na cenę zakupu uzyskując planowany zysk,
• szukanie wskaźnika wzrostu sprzedaży uzyskując odpowiedni poziom wzrostu zysku,
11. Wykresy - graficzne ujęcie danych w raportach.
12. Praktyczne aspekty
• obliczanie wskaźników rotacji i zalegania, analiza terminów ważności,
• obliczanie optymalnej wielkości zamówienia,
• obliczanie częstotliwości składania zamówień,
Cena netto za osobę: 891 zł
https://www.cognity.pl/kurs-excel-logistyka-dystrybucja-analiza-sprzedazy,s2,287.html
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDgxaVl.html
Microsoft Excel tabele przestawne i wykresy przestawne
Zajęcia w małych grupach
6 godzin lekcyjnych, 2 spotkania po 3 godziny lekcyjne.
Cel przekazanie uczestnikom umiejętności tworzenia i zastosowania tabel przestawnych i wykresów przestawnych.
Tworzenie Tabeli przestawnej
Modyfikacje tabeli przestawnej
Grupowanie danych
Sortowanie i filtrowanie wykresu przestawnego.
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID6goz9.html
Kurs MS EXCEL - poziom Rozszerzony
Kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą nauczyć się obsługi programu Microsoft Excel, podnieść swoje kwalifikacji czy też nabyć nowe umiejętności.
Jakie umiejętności zyska uczestnik kursu ?
Uczestnik kursu po jego ukończeniu będzie swobodnie poruszał się w programie Excel, pozna techniki wykonywania obliczeń, analiz, funkcji czy też prezentacji danych. Wiedza zdobyta na kursie będą świetnym uzupełnieniem umiejętności zawodowych naszych kursantów.
Program kursu:
Edytowanie danych na poziomie zaawansowanym.
Rozszerzony zakres funkcji ( funkcje finansowe, logiczne i inne).
Wykorzystanie kilku funkcji jednocześnie ( tworzenie zagnieżdżonych funkcje)
Modyfikacja oraz tworzenie nowych szablonów.
Posługiwania się niestandardowymi formatami.
Wykorzystywanie różnych stylów.
Praca i cele operacji na obszarach.
Kreowanie i wykorzystywanie zaawansowanych wykresów.
Zasady tworzenia baz danych w arkuszu.
Tabele przestawne ( funkcje, cele, wykorzystanie)
Importowanie baz danych.
Budowanie listów arkuszowych.
Wykorzystanie filtrów zaawansowanych.
Ochrona danych w arkuszu kalkulacyjnym.
Tworzenie, wykorzystanie, uruchomieniem- Makra
START: 25.07.2016 r.
TRYB: wieczorowy
LICZBA GODZIN:30 h
Jesteśmy pod Twoją dyspozycją, zadzwoń : 790 - pokaż numer telefonu -
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDf66gW.html
Microsoft Office 2013 Dom i Firma BOX PL F-Vat 23%
Oryginalny Microsoft Office 2013 Dla Użytkowników Domowych i Firm PL
BOX
Faktura VAT 23%
Produkt używany w pełni legalny
Otrzymują Państwo pudełko i kartę z kluczem produktu
Wymagania systemowe:
- procesor o częstotliwości taktowania 1 GHz lub szybszy, architekturze x86 lub 64-bitowej z zestawem instrukcji SSE2,
- 1 GB pamięci RAM (32-bitowy) / 2 GB pamięci RAM (64-bitowy),
- 3 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
- system operacyjny: Windows 7, Windows 8, 8.1, 10 Windows Server 2008 R2 lub Windows Server 2012 z platformą .NET 3.5 lub nowszą,
- karta graficzna obsługująca sterownik DirectX 10.
Pakiet zawiera Word PowerPoint Excel OneNote Outlook
Word
lOtwórz ponownie dokument i kontynuuj czytanie od miejsca, gdzie zostało przerwane. Program Word pamięta, gdzie to było — nawet w przypadku otwarcia dokumentu online z innego komputera. lOglądaj internetowe pliki wideo w programie Word bez potrzeby opuszczania dokumentu, dzięki czemu możesz skupić się na zawartości. lW nowym trybie do czytania przepływ tekstu w kolumnach jest automatycznie dostosowywany, aby czytanie z ekranu było łatwiejsze. Mniejsza ilość menu oznacza, że możesz skoncentrować się na treści, mając na widoku tylko te narzędzia, które są przydatne podczas czytania. lKorzystając z szablonów, pokażesz swój styl i profesjonalizm, a także zaoszczędzisz czas. Przeglądaj szablony programu Word z ponad 40 kategorii. lUmieszczaj komentarze i odpowiedzi tuż obok tekstu, którego dotyczy dyskusja, aby każdy od razu widział, kto komu odpowiadał i kiedy lOtwórz plik PDF w programie Word, a jego zawartość, czyli akapity, listy i tabele, będzie można edytować tak samo, jakby był to dokument utworzony w programie Word lPoręczne prowadnice wyrównania wyskakują wtedy, gdy są potrzebne, i znikają, gdy wykonasz operację
PowerPoint
lWidok prezentera pozwala przeglądać notatki na monitorze, podczas gdy odbiorcy widzą tylko slajdy. Automatycznie dostosowuje się do konfiguracji projekcji i można go używać nawet na pojedynczym monitorze. lKompozycje obejmują teraz rozmaite odmiany, np. różne palety kolorów oraz rodziny czcionek. W programie PowerPoint 2013 poza standardowymi rozmiarami ekranu obsługiwane są również kompozycje panoramiczne. Kompozycję i jej wariant wybiera się na ekranie startowym lub na karcie Projektowanie. lTeraz do dyspozycji jest wiele sposobów udostępniania prezentacji PowerPoint przez sieć Web. Można przesłać łącze do slajdów lub rozpocząć pełnowymiarowe spotkanie w programie Lync, podczas którego wyświetlany jest zbór slajdów, emitowany jest dźwięk i możliwe jest przesyłanie wiadomości błyskawicznych. Odbiorcy mogą dołączać z dowolnych miejsc, korzystając z dowolnych urządzeń oraz z programu Lync lub z usługi prezentacji pakietu Office
Excel
lNowe narzędzie Szybka analiza pozwala na konwertowanie danych na tabelę lub wykres w nie więcej niż dwóch krokach. Przeglądanie danych z funkcją formatowania warunkowego, wykresów przebiegu w czasie lub tabel i dokonywanie wyboru jednym kliknięciem. lKażdy skoroszyt znajduje się w osobnym oknie, co ułatwia jednoczesną pracę w dwóch skoroszytach. Opcja ta ułatwia również pracę na dwóch monitorach. lWypełnianie błyskawiczne jest czymś w rodzaju asystenta danych, który kończy pracę za Ciebie. Po wykryciu zamierzonej czynności za pomocą funkcji Wypełnianie błyskawiczne od razu wprowadzana jest pozostała część informacji, zgodnie ze wzorcem wykrytym w danych lNowy przycisk Polecane wykresy, dostępny na karcie Wstawianie, umożliwia wybór spośród szerokiej gamy wykresów dopasowanych do wprowadzanych danych. Podobne typy wykresów, takie jak wykresy punktowe i bąbelkowe, znajdują się w jednym segmencie. lZa pomocą fragmentatorów można również filtrować dane w tabelach programu Excel, tabelach kwerend oraz innych tabelach z danymi. Łatwiejsze do konfigurowania i użytkowania fragmentatory wyświetlają aktualny filtr, więc dokładnie wiadomo, jakie dane są przeglądane. lKilka nowych funkcji dostępnych w kategoriach funkcji matematycznych i trygonometrycznych, statystycznych, inżynierskich, daty i godziny, wyszukiwania i odwołań, logicznych oraz tekstowych
OneNote
lNa Twoich urządzeniach. Wszędzie gdzie jesteś, one są z Tobą. Twoje notatki są dostępne zawsze, gdy korzystasz z aplikacji OneNote na telefonie z systemem Windows Phone, iOS lub Android. A jeśli korzystasz z przeglądarki, wystarczy, że otworzysz aplikację OneNote Web App. lNowy program OneNote. Rysuj, pisz, klikaj lub przeciągaj — program OneNote został odmieniony pod kątem systemu Windows 8. Jeśli bierzesz udział w programie Windows 8 Release Preview, możesz zobaczyć podgląd aplikacji OneNote w Sklepie Windows. Więcej informacji znajduje się w witrynie programu Windows 8 Release Preview. lTwój przenośny notes. Nie zapomnisz już żadnego dobrego pomysłu. Zbieraj i zestawiaj notatki pisane na klawiaturze i odręcznie, łącza, strony sieci web, szkice oraz nagrania wideo i inne pliki multimedialne w jednym poręcznym miejscu. lWyszukiwanie. Notatki i pliki można z łatwością przeszukiwać, aby znaleźć określony termin w notatce, wyrazy w obrazie lub tytuł pliku. Wpisz słowo kluczowe lub frazę, a program OneNote poinformuje, gdzie możesz ją znaleźć. Aby się dostać do tego wyrazu lub frazy, wystarczy kliknąć.
Outlook
Program Outlook 2013 wygląda zupełnie inaczej. Jest bardziej przejrzysty. Został zaprojektowany, by umożliwić skupienie się na ważnych rzeczach dzięki przejrzystemu widokowi poczty e-mail, kalendarzy i kontaktów. Komunikowanie się z innymi stanie się skuteczniejsze.
Szybciej zareagujesz na wiadomości, ponieważ wszystko co należy wiedzieć jest widoczne natychmiast. Przeglądaj wiadomości na liście wiadomości, żeby wiedzieć, które najpierw przeczytać i na które zareagować. Odpowiadaj jednym kliknięciem — odpowiedź możesz wpisać w okienku odczytu.
Chmura - SkyDrive
lSkyDrive Magazyn online o pojemności 7 GB umożliwia łatwe przechowywanie dokumentów i dostęp do nich. lWszyscy znamy ten ból, gdy pada nam dysk lub zgubimy pendrive'a z ważnym dokumentem. Microsoft Office 2013 rozwiązuje ten problem wprowadzając integrację z SkyDrive. Teraz wszystkie dokumenty tworzone za pomocą pakietu będą od razu umieszczane na Twoim dysku w chmurze, a dostęp do nich będziesz miał z dowolnego urządzenia posiadającego połączenie z internetem.Microsoft Office 2013 wprowadza naprawdę wiele ciekawych usprawnień, a jednocześnie wyznacza przyszły kierunek rozwoju pakietów biurowych. Nowy, przejrzysty interfejs sprawia wrażenie prostego i łatwego w obsłudze. Możliwość obsługi Microsoft Office 2013 na tabletach i dostosowany do nich interfejs to naprawdę odważny, ale i oczekiwany przez wielu krok.
ZAPRASZAM DO LICYTACJI
biuro@medium-polska.pl
Telefon 514 698 814
Link: allegro.pl/-i6343860601.html
OFFICE 2013 DLA FIRM F-VAT 23% SUPER CENA
Formela
Kwiatowa 8 lok. 8
02-571 Warszawa
515 462 702
Microsoft Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL
W poniższej aukcji mamy do sprzedania pakiet office 2013 dla użytkowników domowych i malych firm
!!!Wysyłka produktu w ciągu 24 godzin od momentu zakupu!!!
Do zakupionego produktu dołączamy fakturę VAT 23% Kod Producenta:
T5D-01753
Wersja
Medialess / BOX Polski
Wersja Medialess/BOX pozwala na przenoszenie oprogramowania pomiędzy komputerami dowolną ilość razy oraz odsprzedaż po uprzednim odinstalowaniu,
nie częściej iż co 90 dni.
Licencja
Komercyjna
Pakiet zawiera
Kartę klucza produktu, wraz z zewnętrznym kartonowym opakowaniem.
Stan pakietu
OTWARTY - gwarancja bezproblemowej aktywacji. Produkt odinstalowany z poprzedniego komputera.
Sprzedaż całkowicie zgodna z Polskim prawem, Unijnym oraz zasadami licencjonowania i odsprzedaży Microsoft produktów z serii 2013!!! Opis
Pakiet Microsoft Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm zawiera: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, One Note.
Liczba użytkowników: 1
Liczba stanowisk: 1
Wersja językowa: PL
Wymagania sprzętowe:
Procesor: 1GHz lub szybszy (x86 lub x64)
Pamięć RAM: 1GB dla x86 i 2GB dla x64
Dysk twardy: 3GB wolnego miejsca
System operacyjny: Windows 7, Windows 8, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012
Przeglądarka: Internet Explorer 8, 9, 10; Mozilla Firefox 10.x lub nowsza; Safari 5; Chrome 17.x
Akceleracja sprzętowa: karta graficzna zgodna z Microsoft DirectX 10.
!!!Zacznij korzystać z najnowszych programów Office w celu rozwijania działalności i zachowania produktywności!!!
Microsoft Word:
Służy do edytowania tekstu i ułatwia tworzenie dokumentów o profesjonalnym wyglądzie. Użytkownicy mogą w prosty sposób organizować i tworzyć dokumenty w bardziej efektywny sposób, korzystając przy tym z zaawansowanych narzędzi i dodatkowych szablonów – za pomocą których stworzymy profesjonalne ulotki, zaproszenia, kalendarze oraz inne projekty graficzne. Word doskonale sprawdza się przy pisaniu życiorysów, blogów, listów motywacyjnych, sprawozdań, raportów czy różnych formularzy. W edytorze znajdziemy niemal wszystkie najważniejsze funkcje i narzędzia wspomagające pisanie i edycję tekstu, a także tworzenie bardziej złożonych projektów do pracy lub szkoły. Wśród nich warto wymienić między innymi możliwość tworzenia tabel, wykresów, formatowania tekstu, dodawania efektów i elementów graficznych czy sprawdzania pisowni i wyrażeń regularnych.
Microsoft Excel:
Jest to rozbudowany i niezwykle prosty w obsłudze arkusz kalkulacyjny. Za jego pomocą możemy tworzyć i edytować tabele, a także wykonywać różne obliczenia i analizy danych. Użytkownicy mogą można tworzyć tabele automatycznie obliczające sumy wprowadzanych wartości liczbowych, drukować czytelne zestawienia danych oraz tworzyć proste wykresy. W Excel 2013 otrzymaliśmy zupełnie nowy wygląd. Jest schludniejszy i czytelniejszy. W dodatku został opracowany w taki sposób, aby umożliwić szybkie uzyskanie profesjonalnych rezultatów. Po uruchomieniu oprogramowania uzyskamy dostęp do szablonów budżetów, kalendarzy, formularzy oraz różnych raportów.
Microsoft PowerPoint:
Jest to doskonałe oprogramowanie do tworzenia prezentacji do szkoły lub pracy. PowerPoint umożliwia tworzenie materiałów, które można prezentować przy użyciu projektora.
Za pomocą programu PowerPoint można tworzyć ekrany, które w atrakcyjny sposób łączą kolorowy tekst i fotografie, ilustracje, rysunki, tabele, wykresy i filmy, a także przejścia między tymi ekranami jak w pokazie slajdów. Na ekranie można umieszczać animowany tekst i ilustracje, korzystając z funkcji animacji, a także dodawać efekty dźwiękowe i narrację.
Microsoft OneNote:
Jest to cyfrowy notes będący pojedynczym miejscem gromadzącym wszystkie notatki i informacje użytkownika. W cyfrowym notesie możemy przechowywać wszystkie najważniejsze informacje odnośnie domu, szkoły czy pracy.
W notesach programu OneNote nigdy nie kończy się papier. Ich reorganizowanie, drukowanie i udostępnianie jest łatwe. Mają też funkcje szybkiego wyszukiwania, dzięki czemu natychmiast wszystko w nich znajdziesz.
Microsoft Outlook:
Jest to popularny klient poczty elektronicznej stworzony przez firmę Microsoft. Program zapewnia organizację wiadomości e-mail, kalendarzy, kontaktów, zadań i list zadań do wykonania w jednym miejscu. Punktem startowym jest konto e-mail. Przy jego użyciu możemy rozpocząć pracę z wiadomościami e-mail, zmieniać je w zadania i terminy oraz przechowywać osoby, z którymi wchodzimy w interakcje w kontaktach.
W Outlook 2013 poprawiono i ulepszono interfejs użytkownika. Teraz przeglądanie i pisanie wiadomości do innych użytkowników jest proste i co najważniejsze bardzo wygodne. Dodano podgląd wiadomości na liście wiadomości. Przyśpieszono możliwość odpowiadania bezpośrednio w okienku odczytu.
Link: allegro.pl/-i6336064994.html
Access Excel - Pomoc Korepetycje
Witam,
Wprowadzę w tajniki Excel począwszy od poziomu podstawowego do zaawansowanego:
Excel od poziomu podstawowego po zaawansowany:
* adresacja
* budowa arkusza,
* filtrowanie,
* formatowanie,
* formuły,
* funkcje,
* grupowanie,
* makra,
* operacje na danych,
* sortowanie,
* sumy częściowe.
* tabele przestawne,
* wykresy przestawne.
Access od poziomu podstawowego po zaawansowany:
* eksport danych
* formuły
* import danych
* sortowanie danych
* tworzenie baz dany
* tworzenie relacji
Zakres tematyczny każdorazowo ustalany pod potrzeby Klienta. Praca na przykładach oraz ćwiczeniach.
Zajęcia na terenie Katowic, Sosnowca, Dąbrowy Górniczej, Będzina, Zawiercia, Myszkowa.
Cena za zajęcia 40PLN/1h, 55PLN/1,5h.
Możliwość wykonania prac na zamówienie, tworzenia raportów. Cena w zależności od stopnia trudności zlecenia.
Jestem absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz posiadam ponad dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy z pakietem Microsoft Office.
Zainteresowane osoby proszę o kontakt.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhFnnz.html
Szkolenie MS Office pakiet: Word+Excel (poziom podstawowy)
Simple Solution Consulting zaprasza na szkolenie MS Office pakiet: Word+Excel (poziom podstawowy) dedykowane każdemu, kto rozpoczyna pracę z pakietem MS Office. Na szkoleniu rozpoczynamy od edycji plików tekstowych w MS Word, a następnie wprowadzenie do sporządzania obliczeń, zestawień i obsługi skoroszytów w MS Excel. Wszystkie zagadnienia omawiane są od podstaw i ćwiczone na wielu praktycznych przykładach.
Terminy:
Ze względu na specyfikę zajęć szkolenie ma charakter indywidualny. Terminy dopasowujemy do osób zgłaszających się na szkolenia.
Zajęcia odbywają się w godzinach 10.00 – 17.00.
Miejsce szkolenia: Żyrardów, ul. Izy Zielińskiej 13a I piętro
Koszt: 750 zł brutto
W programie m.in.:
MS Word
Wprowadzenie do programu Microsoft Word.
• Składniki programu. Możliwości.
Interfejs programu Word. Tworzenie zawartości.
• Wprowadzanie tekstu, symboli, znaków specjalnych.
• Wyszukiwanie.
• Wstawianie i praca z grafiką.
Tabele i listy
• Tabele, wstawianie i modyfikowanie.
• Listy – numerowane, wypunktowane.
Podstawowe formatowanie tekstu.
• Formatowanie tekstu, akapitów, stron.
• Nagłówek i stopka dokumentu, typowe przypadki użycia.
Style w dokumencie.
Modyfikacja układu dokumentu oraz ustawień strony.
Drukowanie.
MS Excel
Interfejs programu Excel. Wprowadzanie treści
• Wprowadzanie danych. Edycja komórek.
• Wyszukiwanie i wybieranie komórek i grup komórek.
• Wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka).
• Interfejs Excela: Wstążka, pasek szybkiego dostępu
Podstawowe operacje na komórkach i formatowanie
• Kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów komórek.
• Tworzenie, kopiowanie, usuwanie i przemieszczanie kolumn i wierszy.
• Formatowanie graficzne.
• Typy danych i formatowanie według typu danych.
• Tworzenie i formatowanie tabel.
• Komentarze: wstawianie, wygląd, edycja.
Praca z arkuszami
• Tworzenie, usuwanie i modyfikowanie arkuszy
Formuły
• Wstawianie i modyfikowanie formuł; automatyczny i ręczny wybór komórek.
• Podstawowe i najczęściej używane funkcje matematyczne.
• Adresowanie względne i bezwzględne.
• Funkcje logiczne.
Formatowanie warunkowe (skala kolorów).
Nazywanie komórek i zakresów.
Sortowanie danych i filtry
• Wykorzystanie autofiltrów.
Sumy częściowe – sumowanie danych po kategoriach.
Podstawowa walidacja danych (wybór z list rozwijanych).
Śledzenie zależności.
Praca z wykresami
• Podstawowe typy wykresów i określanie źródeł danych.
• Formatowanie wykresów.
Drukowanie i jego opcje
• Przygotowywanie arkusza do druku.
Zarządzanie skoroszytami
• Tworzenie, zapisywanie i organizacja skoroszytów.
• Odnośniki między skoroszytami.
• Formaty plików, import i eksport pomiędzy formatami.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Cena dotyczy udziału 1 osoby i obejmuje: komplet materiałów dydaktycznych, przerwy kawowe, zaświadczenie o ukończenie szkolenia.
Warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest przesłanie e-mailem zgłoszenia oraz wpłata należności na konto. Formularz zgłoszenia jest dostępny na stronie głównej www.e-ssc.pl
Bieżącą ofertę programową wraz z dokładnym opisem każdego kursu, szkolenia znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej www.e-ssc.pl oraz https://web.facebook.com/sscedukacja.
Więcej informacji uzyskacie Państwo: w biurze - Żyrardów ul. Izy Zielińskiej 13a w godzinach 10.00 - 18.00.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDh5bcr.html
KURS komputerowy Pakiet Office
Stowarzyszenie „Centrum Szkolenia Zawodowego” organizuje: „Kurs komputerowy PAKIET OFFICE”
Cel kursu: Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności wykorzystania pakietu Microsoft Office. Kurs obejmują zagadnienia związane z Wordem, PowerPointem i Excelem.
Adresaci kursu: Kurs dedykowany słuchaczom, którzy pracują już z komputerem i pakietem MS Office, nie czują się jednak zaawansowanymi użytkownikami, i chcieliby się dokształcić w tym zakresie.
Czas trwania: 30 godzin
Program kursu:
I. Przypomnienie podstaw i ogólnych cech pakietu Office.
II. Word
Formatowanie stron.
Nagłówek i stopka dokumentu. Numerowanie stron. Wstawianie i praca z grafiką. Diagramy.
Przypisy.
Podział dokumentu na sekcje o osobno numerowanych stronach.
Style.
Automatyczne tworzenie spisów treści.
Automatyczne numerowanie rozdziałów.
III. Excel
Autofiltry.
Wykresy.
Formatowanie warunkowe.
Tabele i wykresy przestawne.
Szukanie wyniku.
Analizowanie skoroszytu.
Formaty plików, import i eksport.
IV. PowerPoint
Tworzenie prezentacji.
Sposoby przejścia i animacje w prezentacji.
Drukowanie i jego opcje, różne widoki.
Rysowanie po slajdach, pokazy niestandardowe, chronometraże.
V. Zagadnienia wspólne
Inspekcja dokumentu.
Oznaczanie dokumentu jako wersji ostatecznej.
Wszelkich informacji udzielamy i zapisy przyjmujemy
w biurze Stowarzyszenia ,,CSZ” w Tarnowie
ul. Kopernika 7 , 33-100 Tarnów
lub telefonicznie
www.tarnow.szkoleniazawodowe.com.pl
Link: olx.pl/oferta/CID751-ID9NE43.html
INTERSTAN-PL
Łukasz Staniszewski
ul. Piaski 8 lok. 69
87-300 Brodnica
514 638 472
Produkt: Microsoft Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm
Stan: Produkt nowy, zafoliowany
Środowisko pracy: Komercyjne jak i domowe
Pochodzenie: Polska dystrybucja
Producent: Microsoft Corporation
Rodzina: Programy biurowe, pakiet
Skład pakietu: Word, Excel, OneNote, Power Point, Outlook
Atrakcyjna cena !!!
Jeśli są Państwo zainteresowani Serdecznie zapraszam do kontaktu telefonicznego lub mailowego, jeśli poszukują Państwo innego bądź podobnego produktu proszę śmiało zadawać pytania nasza dystrybutor ma ogromną ofertę różnych towarów niektórych nie jesteśmy w stanie wystawić, na Państwa specjalne życzenie wystawimy je specjalnie dla Państwa
You want to ask a question about our auctions
It’s not a problem We speak English, and we are waiting for your call or email !!!
Below our cotntact details:
Dane kontaktowe:
514 638 472
biuro@interstan.pl
Office dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 2013 Zacznij korzystać z najnowszych programów Office w celu rozwijania działalności i zachowania produktywności. Wydajniej organizuj swoją pracę i życie codzienne
Twórz dokumenty i komunikuj się szybciej dzięki funkcjom oszczędzającym czas oraz przejrzystemu i nowoczesnemu wyglądowi wszystkich programów. Zapisuj dokumenty w chmurze w folderze OneDrive, aby mieć do nich dostęp z niemal dowolnego miejsca. Udostępniaj plany i nie trać organizacji Z nowym pakietem Office łatwiej niż kiedykolwiek pozostać na bieżąco z pracą i życiem codziennym. Zorganizuj życie rodzinne. Użyj narzędzi list zadań, udostępnianych kalendarzy i poczty e-mail w programie Outlook do wspólnego zarządzania harmonogramami pracy i życia domowego.
Łatwo udostępniaj notatniki i pliki. Wyślij łącze lub użyj bezpłatnych aplikacji Office Web Apps do ich wyświetlania i edytowania.
Zmieniaj pomysły w doskonale wyglądające dokumenty Zacznij od szablonu, a następnie dopracuj swoje dzieło przy użyciu narzędzi eksperckich. Pracuj tak, jak chcesz. Zapisuj swoje pomysły za pomocą klawiatury, pióra lub ekranu dotykowego.
Łatwo pracuj z multimediami. Przeciągaj i upuszczaj obrazy, wideo i internetowe multimedia do plików, a także wyciągaj zawartość plików PDF wprost do programu Word. Spersonalizowany pakiet Office Twórz atrakcyjne i wyglądające profesjonalnie dokumenty – niezależnie, czy siedzisz za biurkiem, czy jesteś w podróży. Twoje niestandardowe ustawienia przenoszą się razem z Tobą. Zaloguj się na konto i kontynuuj pracę od miejsca, w którym została przerwana.
Zapisuj pliki w chmurze. Pakiet Office zapisuje dokumenty w usłudze OneDrive, dzięki czemu Twoje notatki, zdjęcia i pliki są zawsze dostępne. Zacznij korzystać z najnowszych narzędzi pakietu Office, by rozwinąć swoją firmę W nowym trybie do czytania przepływ tekstu w kolumnach jest automatycznie dostosowywany, aby czytanie z ekranu było łatwiejsze. Mniejsza ilość menu oznacza, że możesz skoncentrować się na treści, mając na widoku tylko te narzędzia, które są przydatne podczas czytania. Otwórz plik PDF w programie Word, a jego zawartość, czyli akapity, listy i tabele, będzie można edytować tak samo, jakby był to dokument utworzony w programie Word. Korzystając z szablonów, pokażesz swój styl i profesjonalizm. W programie Excel 2013 każdy skoroszyt znajduje się w osobnym oknie, co ułatwia jednoczesną pracę w dwóch skoroszytach. Opcja ta ułatwia również pracę na dwóch monitorach W kategoriach funkcji matematycznych i trygonometrycznych, statystycznych, inżynierskich, daty i godziny, wyszukiwania i odwołań, logicznych oraz tekstowych znajduje się kilka nowych funkcji. Możesz z łatwością rysować, wymazywać i edytować zawartość za pomocą palca, pióra lub myszy na dowolnym urządzeniu obsługującym funkcje dotykowe, takim jak komputer typu Tablet, tablet z systemem Windows 8 lub komputer typu Slate. Jeśli musisz udostępnić odręczne notatki i martwisz się o ich czytelność, program OneNote może automatycznie przekonwertować je na tekst. Widok prezentera pozwala przeglądać notatki na monitorze, podczas gdy odbiorcy widzą tylko slajdy. Koniec przyglądania się obiektom na slajdach w celu sprawdzenia, czy są wyrównane. Inteligentne prowadnice zostają automatycznie wyświetlone, gdy obiekty, takie jak zdjęcia, kształty lub inne elementy, mają prawie równe rozmiary oraz kiedy są równomiernie rozmieszczone. Na karcie Osoby w jednym miejscu gromadzone są kluczowe dane dotyczące kontaktów: numer telefonu, adres e-mail, adres pocztowy, informacje o firmie, uaktualnienia z portali społecznościowych, a nawet dostępność. Karta ta umożliwia zaplanowanie spotkania, wysłanie wiadomości błyskawicznej lub nawiązanie połączenia, co czyni z niej prawdziwe centrum komunikacji.
Link: allegro.pl/-i5998126292.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrafikiexe.pev.pl