Katalog znalezionych fraz
Moje życie nie jest ani więcej, ani mniej warte niż jakiekolwiek inne..

Tory H0 Piko łuk 760 DDR
Tory Piko łuk 760, czarny podkład.

12 sztuk. Bez uszkodzeń. Tzw. rurka( otwarte U)



Przesyłka polecona 8 zł po wpłacie na konto
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDhBWJb.html



Zestaw Tory skala HO H0 (ok.120 elementów) + zasilacz FZ1
Jestem osobą prywatną. Likwiduję część kolekcji, mam do sprzedania zestaw, stan jak na zdjęciach.



Elementy zestawu:



A) Tory H0 Piko (ok. 120 elementów)



Zestaw torów PIKO z lat 90-tych. Stan jak na zdjęciach. Kilka łuków wymagają prostowania (ciężkie lokomotywy i wagony jeżdżą po nich, ale lżejsze mają tendencje do wykolejania się na połączeniach zdeformowanych końcówek niektórych łuków). Zwrotnice sprawne mechanicznie, nie mam możliwości sprawdzenia czy działa w nich elektryka.



Zestaw składa się z:

Tor prosty 180 mm (x 50)

Tor prosty 116 mm (x 19)

Łuk krótki (x44) (nie potrafię podać wartości kątowej)

Łuk długi (x17) (nie potrafię podać wartości kątowej)



Zwrotnica prawa (x3)

Zwrotnica lewa (x3)

Krzyżak (x1)

Proste z podłączeniami (x9)

Drobnica (x4)



Przykładowe layouty na zdjęciach.



B) Zasilacz FZ1



Używany, dobrze znany zasilacz Piko z lat 90-tych. Podaje prąd na tor, ma również oddzielne podłączenie dla potrzeb zasilania elementów kontroli ruchu (np. semaforów). Stan jak na zdjęciach, sprawny, obudowa w całości + oryginalne (choć nieco sfatygowane) pudełko + kable podłączeniowe.



Przesyłkę opłaca kupujący.
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDgcxKD.html


Piko tory H0 łuk 880 DDR
Tory Piko łuk 880 czarny podkład.

14 sztuk. Trzy tory odlamany podklad. Reszta całe, bez ubytków.



Przesyłka polecona 8 zł po wpłacie na konto.
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDhBWjd.html


PIKO (zestaw tory kolejka H0)
Witam, mam do sprzedania zestaw używanych torów i wagonów piko. Skład:

-łuk 19

-proste 23

-proste krótkie 12

-,,kończące tory 3

-skrzyżowanie 1

-łuk krótki 3

-tor do zasilacza

-zwrotnica (uszkodzona jak na zdjęciach)

-wagony(cysterna x2, chłodnia, lokomotywa+wagonik z węglem,oraz trzy inne)

-zasilacz

-5 uszkodzonych torów

Sprzedaje to z powodu braku czasu na to.W razie pytań proszę pisać lub dzwonić.

Pozdrawiam,

Rafał
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDdYTvz.html


Tory kolejowe piko h0 zestaw
Zestaw torów kolejowych nowego typu. 12x łuk 18' 30st. 1 tor z podłączeniem. 2x tor prosty 9'. Made in slovenia. Wszystkie tory w bardzo dobrym stanie, czyste i zadbane. Cena do negocjacji
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDghoK5.html


PIKO 55320 A-Gleis Zestaw torów C








                                                                                                                                    















Cennik przesyłek:


paczka priorytetowa


13zł

paczka ekonomiczna


11zł
paczka na warunkach szczególnych
17zł
przesyłka kurierska
17zł
odbiór osobisty we Wrocławiu






wysyłka w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pieniędzy na koncie,

kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz




Dane do przelewu



PROLUX Grzegorz Cedler

53-629 Wrocław

Ścinawska 16/19

18 1910 1048 2407 2687 9782 0001



tytuł wpłaty: nick i numer aukcji


e-mail:
prolux2@interia.pl





na każdy zakup jest wystawiany paragon, a na życzenie

Kupującego faktura.

 


Opis aukcji


Przedmiotem aukcji jest PIKO 55320 A-Gleis  Zestaw torów C
Stan: nowy

Skala: 1/87 H0

W skład zestawu wchodzą następujące tory:

- 1 x 55201 tor prosty 231mm

- 1 x 55200 tor prosty 239mm

- 1 x 55221 zwrotnica prosta prawa

- 1 x 55220 zwrotnica prosta lewa

- 2 x 55219 tor lukowy wyrównujący R9

- 6 x 55211 tor łukowy R1

 

 

 


Zapraszam na pozostałe aukcje związane z kolejnictwem firm PIKO, TILLIG i FALLER



UWAGA: zakupy dokonywane na kontach PROLUX- i PROLUX-PKP są wysyłane jedną przesyłką!





Zapraszamy do zakupów




Informacje dodatkowe:


Geometria toru
Tor prosty Tor PIKO A-Gleis składa się na ogół z dwóch prostych torów, G239 i G231. Poprzez połączenie obydwu torów powstanie moduł o długości 470 mm. Inne tory proste, takie jak G115 i G119 mogą być montowane dowolnie i są niezbędne przy powstawaniu bardziej złożonych systemów szynowych.

Jeśli budujemy tylko 30° skrzyżowania, wówczas jako toru równoległego potrzebujemy toru prostego G107.

Przy montażu rozjazdów na łuku o promieniu R3 do promienia R4, potrzebujemy tor prosty G62, co w przypadku długości odpowiada dokładnie rozstawowi toru o wymiarze 61,88 mm.

Tor elastyczny
Nadal zdarza się, że modelarze chcieliby odtworzyć krajobraz linii kolejowej, który jednak nie odpowiada ścisłej, ale prostej geometrii toru.

Do tego służy tor elastyczny PIKO o długości 940 mm. Jego długość odpowiada dwu modułom o długości 470 mm. Tor elastyczny może być wygięty do dużo mniejszego promienia niż R1 (360 mm). Promień wielkości 358 mm może jednak doprowadzić przy większych lokomotywach i wagonach do wykolejeń. Jeśli modelarz chciałby jednak ustawić promień o wielkości 358 mm, zaleca się, aby najpierw przetestował swój tabor, zanim zainstaluje tenże mniejszy promień.

Podstawowe promienie:
W geometrii toru PIKO A-Gleis zaleca się 4 podstawowe wielkości promieni z równoległym odstępem od koła 61,88 mm:

R1 tor łukowy 30°, r = 360,00 mm
R2 tor łukowy 30°, r = 421,88 mm
R3 tor łukowy 30°, r = 483,75 mm
R4 tor łukowy 30°, r = 545,63 mm

Do montażu kompletnego koła (360°) potrzeba każdorazowo 12 sztuk poszczególnych torów. Odstęp wielkości 61,88 mm gwarantuje, że już na promieniach R1 oraz R2 mogą poruszać się bezkolizyjnie wagony osobowe oraz długie wagony dwupoziomowe PIKO.

Dla odcinków prostych w systemie torowym A-Gleis przygotowaliśmy następujące odcinki torowe:

G239 tor prosty, 239,07 mm razem z odcinkiem prostym G231 dają moduł o długości 470 mm
G231 tor prosty, 230,93 mm razem z odcinkiem prostym G239 dają moduł o długości 470 mm
G119 tor prosty, 119,54 mm 2 x G119 odpowiadają odcinkowi G239
G115 tor prosty, 115,46 mm 2 x G115 odpowiadają odcinkowi G231
G107 tor prosty, 107,32 mm tor równoległy do 30° skrzyżowania
G62 tor prosty, 61,88 mm połączenie zwrotnic łukowych między promieniami R2, R3 i R4
G940 tor elastyczny, 940 mm co odpowiada podwójnej długości modułu 470 mm


Łuk równoległy rozjazdu. Aby dostać się z rozjazdu na tor równoległy z zachowaniem odstępu 61,88 mm, niezbędny jest łuk równoległy rozjazdu R9.

R9 tor łukowy 15°, r = 907,97 mm

Ten przeciwległy tor łukowy o promieniu 15° odpowiada 15° łukowi przyjętemu w zwrotnicach.

Zwrotnice
Wszystkie zwrotnice torów PIKO A-Gleis mogą być montowane jako sterowane manualnie oraz elektrycznie. Poprzez zainstalowanie odpowiedniego napędu każda zwrotnica może być sterowana elektrycznie. Wszystkie zwrotnice sterowane manualnie, po przejechaniu przez nie kolejki, zawsze ustawiane są szybko w kierunku przejazdu. Dlatego niepotrzebny jest jakikolwiek osobny napęd dla zwrotnicy sterowanej manualnie.

Natomiast w przypadku zwrotnicy napędzanej elektrycznie, istnieje funkcja zwrotna, która cofa iglice zwrotnicy po przesunięciu przy przejeździe ("rozcięcie") do pozycji pierwotnej.

Iglice zwrotnicy ułożone są płasko tak, aby dopasowały się do profilu szyny toru głównego.

Wszystkie zwrotnice mają 15° rozjazdy, bazując przy tym na promieniu rozjazdu o wielkości 908 mm. Ten duży promień umożliwia łagodne prowadzenie zwrotnicy. Rozstaw toru równoległego, który wynika ze zwrotnicy wynosi dokładnie 61,88 mm.

Obszar krzyżownicy, który jest bardzo ważny dla realistycznego wyglądu, składa się z poszczególnych profili szynowych. Bieg obrzeża koła w krzyżownicy jest tak skonstruowany, że umożliwia bezchwiejny przejazd lokomotywy i wagonów przez zwrotnice. Krzyżownice są ułożone w taki sposób, że obszar bezprądowy jest krótszy niż 25 mm. Dzięki temu lokomotywy o małym rozstawie osi mają zapewnione zasilanie energią. "Polaryzacja" krzyżownicy nie jest więc konieczna. ("Polaryzacja" krzyżownic odpowiada, w zależności od wybranej pozycji iglic zwrotnicy, za napięcie na krzyżownicy, które odpowiada biegunowi prawej albo lewej szyny. Wadą polaryzacji jest "rozcięcie" zwrotnic. W takim przypadku przejeżdżająca lokomotywa powoduje zawsze krótkie spięcie, ponieważ do krzyżownicy przylega nieprawidłowy biegun)

Napęd zwrotnicy
Zwrotnice napędzane manualnie nie potrzebują żadnego dodatkowego napędu, są bowiem jednoznacznie ustawiane.

Każda zwrotnica napędzana manualnie może być przekształcona w zwrotnicę napędzaną elektronicznie poprzez zainstalowanie napędu (art. nr 55271). Tak przekształcona zwrotnica posiada wówczas funkcję zwrotną. To znaczy, że podczas "rozcięcia" zwrotnicy funkcja ta cofa ją do pozycji pierwotnej. Napęd zwrotnicy elektrycznej można również obsługiwać manualnie.

Napęd przytwierdzony jest do zwrotnicy za pomocą połączenia śrubowego. Dzięki jego optymalnemu kształtowi może być również przymocowany do zwrotnic, które są bardzo ciasno ułożone. W przypadku, gdy ze względu na geometrię toru nie ma miejsca, jak np. przy średnim rozjeździe na łuku w przejściu z promienia R3 na promień R2, napęd zwrotnicy może być również zainstalowany pod płytą makiety. Do tego niezbędny jest zestaw przygotowujący do montażu podziemnego (art. nr 55273).

Zwrotnice mogą być również uruchamiane przez napęd podmakietowy innych producentów i posiadają wówczas odpowiedni otwór wiertniczy w podkładzie (podkładzie nastawczym) przesuwającym iglicę zwrotnicy.




Tory
Tor PIKO A-Gleis wykonany jest z niklowanego srebra i charakteryzuje się doskonalym przewodzeniem prądu, równiez na dlugich odcinkach linii kolejowych. Spręzynowe lączniki szyn zapewniają trwalą i pewną moc oraz gwarantują dobry przeplyw prądu na zlączach stykowych szyn.

Podklady wyprodukowano z wysokowartosciowego tworzywa syntetycznego ABS, który cechuje się szczególnie wysoką udarnoscią, dobrą zdolnoscią tlumienia dzwięku oraz odpornoscią na pęknięcia spręzynowe.

Zgodnie z prototypem, powierzchnię stanowi drewniany podklad o realistycznym wyglądzie.

Nazwy torów
Tory PIKO A-Gleis posiadają odpowiednie symbole cyfrowe i literowe, jak np. G-G320. Za pomocą tych oznaczeń opisane są elementy geometrii w poszczególnych polozeniach torów. Oprócz tego oznakowania kazdy tor opisany jest odpowiednim kolorem znajdującym się w prospektach, katalogach oraz na pudelkach. Dzięki temu mozna latwo rozpoznac, która częsc toru jest potrzebna.

Ulozenie
Dzięki wysokowartosciowym polączeniom szyn ze stali spręzynowej mozliwe jest ulozenie toru PIKO na kazdej powierzchni. Jest to równiez wykonalne na powierzchni dywanu.

Aby zapewnic dlugotrwaly, bezkolizyjny przejazd kolejki, proponujemy polączyc tory za pomocą srubek (art. nr 55298) z podlozem. Uchroni to przesunięcie się toru poprzez dzialanie sily odsrodkowej przy szybkich i cięzkich pociągach.
Kazdy tor posiada odpowiednie otwory, niezbędne do wkręcenia prawie niewidocznych srubek.

Polączenie
Najprostsze podlączenie zasilania toru PIKO A-Gleis to art.nr 55270. Mozna je przylączyc do kazdego prostego toru G231 (i tylko do tego rodzaju). Za pomocą kabla zalączonego do regulatora jazdy mozliwe jest podlączenie prądu.

Jesli modelarz zechcialby zaopatrzyc w prąd specjalne posterunki postojowe, szczególnie odcinki toru lub tory boczne na lukach lub między zwrotnicami, wówczas ma do dyspozycji lączniki torów z kablami instalacyjnymi (art. nr 55292). Takie lączniki nalezy pózniej wymienic na lączniki znajdujące się przy kazdym torze.

Polączenia szyn
Wszystkie lączniki szyn produkowane są z nierdzewnej stali spręzynowej i gwarantują tym samym dlugotrwale i stale polączenie. Jednoczesnie zapewniają prawidlowy przeplyw prądu.

Do celów szczególnych istnieje równiez polączenie szyn wraz z kablem instalacyjnym (art. nr 55292). Aby elektrycznie oddzielic od siebie odcinki toru, nalezy wykorzystac lączniki izolacyjne z tworzywa sztucznego (art. nr 55291). Będą one po prostu zamienione na istniejące juz lączniki toru.

Aby móc zapewnic plynne przejscie pomiędzy torem PIKO A-Gleis a produkowanym do roku 1990 torem o pustym przekroju, nalezy wykorzystac tor przejsciowy GUE62 H (art. nr 55207), Wskazuje on taką samą geometrię jak tor prosty G62, posiada jednak na jednym z końców oszlifowane profile, które mogą byc dopasowane dokladnie do pustego profilu starego toru PIKO. Dzięki temu mozna bezproblemowo stworzyc trwale, dobrze przewodzące i bezcisnieniowe polączenie do starego zestawu PIKO.

Przejscie do torów innych producentów (patz opis toru przejsciowego GUE62-U) jest mozliwe, o ile zaproponują oni równiez profil szyny o wielkosci 2,5 mm oraz szyny bez podsypki. W takim przypadku mozliwa będzie kombinacja toru PIKO z profilami torów innych producentów, wykorzystując lączniki szyn PIKO z dwoma róznymi miarami stopki szynowej (art. nr 55293). Są one niezbędne, poniewaz większosc producentów proponuje znacznie szersze profile torów. W tym celu mozna równiez wykorzystac tor przejsciowy GUE62-U (art. nr 55208), który wykazuję tę samą geometrię, co tor prosty G62. Niezbędne do przejscia lączniki szyn z róznymi miarami zostaly juz wstępnie zamontowane.

W przypadku torów z podsypką innych producentów proponuje się tory przejsciowe, które zapewniają niemalze bezproblemowe przejscie do odpowiadającego normie 120 toru PIKO A-Gleis o wysokosci 2,5 mm. Ze względu na rózną szerokosc stopki profilu nalezy zainstalowac dodatkowo albo lączniki PIKO o dwóc róznych szerokosciach (art. nr 55293) albo tor przejsciowy GUE62-U.

Do przejscia z toru PIKO A-Gleis do torów producentów o wysokosci 2,1 mm nalezy wykorzystac lączniki szyn, które wyrównają róznicę poziomu między profilami.

Przy takim polączeniu nalezy wymienic lączniki szyn (art. nr 55294) na juz istniejące w miejscu przejscia.








 










.















Link: allegro.pl/-i6072857282.html


Kolejka, makieta - duży zestaw do budowy makiety H0
Witam serdecznie,



Na niniejszej aukcji chciałbym zachęcić do zakupu dużego zestawu części do budowy makiety.

Szczerze napiszę, że części te wystawiam do sprzedaży z ogromnym żalem, ponieważ z budową własnej makiety wspólnie z synem wiązaliśmy duże nadzieje.

Ze względów osobistych niestety muszę porzucić ten projekt. Części te leżą już jakiś czas czekając na decyzję. W końcu postanowiłem, że trzeba jednak wystawić je na sprzedaż.



W skład zestawu wchodzą elementy zakupione przeze mnie jako nowe, ale też używane. Niektóre modele są sklejone częściowo lub całkowicie. Zakupy robiłem głównie poprzez Allegro.



Zestaw zawiera wszystko to, co widać na zdjęciach.



Dodam, że widoczne tory to Piko A-gleis o numerach:

G231 – tor prosty 9szt.

G239 – tor prosty 9szt.

G62 – tor prosty 6szt.

R2 – łuk 14szt.

R3 – łuk 4szt.

R4 – łuk 4szt.

R9 – łuk 4szt.

WR – zwrotnica prosta prawa 2szt.

WL – zwrotnica prosta lewa 2szt.

BWR – zwrotnica łuk prawa 5szt.

BWL – zwrotnica łuk lewa 4szt.

Tor flex – 6szt.



Wszystkie lokomotywy sterowane cyfrowo



Nie ukrywam, że najbardziej zależałoby mi na odbiorze osobistym ze względu na specyfikę zestawu i możliwość dokładnego obejrzenia i zapoznania się. Ale oczywiście, po wspólnym uzgodnieniu szczegółów, w grę wchodzi również wysyłka.



Do zestawu dodaję przedmioty, które nie są umieszczone na zdjęciach tj. pudełko torów Roco (wersja z podsypką), dodatkowe zaczepy, koła Roco oraz inne drobiazgi jakie jeszcze znajdę.



Zestaw sprzedaję jako całość.



Chętnie odpowiem na pytania. Jednak muszę zastrzec, że w dni robocze do godz. 16-ej nie zawsze będę mógł odpowiedzieć.



Zapraszam do zakupu
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDhi4I9.html


Tory H0 łuk 760 R.Beck KG, podkład czarny.
Tory łuk 760 R.Beck KG, podkład czarny. Bez uszkodzeń. Pasują do torów Piko.

8 szt.



Przesyłka polecona 8 zł po wpłacie na konto
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDhBZCx.html


Tory H0 łuk 760 R.Beck KG, podkład brązowy.
Tory R.Beck KG łuk 760 z podkładem brązowym. Bez uszkodzeń. Tzw. Rurka (otwarte U)

9 szt.

Pasują do torów Piko.



Przesyłka polecona 8 zł po wpłacie na konto.
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDhBYrx.html


Kolejka Piko HO
Kolejka Piko skala H0.

Lokomotywa parowóz, sprawna, brak niektórych detali z zewnątrz.

Lokomotywa manewrowa, niesprawna. Obydwie mają luźne obudowy. W komplecie tory - 16 sztuk łuk, 5 szt prosty, tory krótkie z podłączeniowym.

Możliwa wysyłka.
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDgBhjp.html


Zestaw torow Roco Geoline nie Piko H0
Zestaw torów roco geoline na nasypie

W skład zestawu wchodzą

- zwrotnica prawa

- zwrotnica lewa

14x tor prosty G200

12 x łuk R3

2 tor wyrownawczy GB2

Tor podłączeniowy

Zestaw nowy po rozłożeniu uzyskamy torowisko jak na zdjęciu

Rozmiar torowiska 250 x 90cm

Link: olx.pl/oferta/CID767-IDh8zbT.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rafikiexe.pev.pl


  • © Moje życie nie jest ani więcej, ani mniej warte niż jakiekolwiek inne.. Design by Colombia Hosting